Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - Lev med det.

BRA humör idag:) BRA! vaknade tidigt för att tvätta kläder. Emellan tvättarna hann jag med att städa badrummet också så allt känns mycket fräschare nu:)

ÄNTLIGEN har jag kommit på hur man laddar ner via nätverk och en massa krångel. Med vår nya bärbara dator blir det mycket mer tänkande, men mycket finare, :) På högsta volym spelas Markus Krunegård, Säkert och Håkan Hellström och jag är så GLAAAAD! Vet inte varför men jag mår verkligen bra. :)

Fotbollsträning idag för första gången på länge, jag lovar att jag har träningsvärk minst fyra dagar efteråt. Imorgon är det handbollen som äntligen drar igång med Simon som tränare igen:) YAY!

Älskar min andra hälft, Ronny Kallas. <3

Kommentarer
syrran skrev:

va kul att du mår bra :D. Glad för din skull =)

2008-08-19 | 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0