If you want a ride, just name your price

...Katy Perrys texter låter alltid så himla snuskiga, eller är det bara jag som tycker det?

Igår fick jag ett mail av mamma och pappa, med bilder på olika saker som de undrade om vi ville ha. Jag bad dem köpa två väskor till mig:) en blommig bag och axelbandsväska från "adidas"...FEJK så klart man vad spelar det för roll?

Igår kväll spelade jag handbollsmatch mot serie-ettorna anderstorp. Vi gjorde en kanonmatch och det var superkul att spela! Vi vann med 23-20 och vi var väl värda vinsten. Efteråt bjöds det på glögg m. tillbehör. Idag gick jag upp tidigt, klockan sju faktiskt, för att köra bilen till stan och skriva en tenta. 9.15 började tentan och vi hade tid på oss till två. Klockan 10.15 bestämde jag mig för att jag var f'ärdig och körde hem igen. Tentan gick dåligt, jag klarade troligtvis inte den men det känns ganska okej med tanke på att jag inte ens vill gå klart... Inte sagt att jag inte gjorde mitt bästa, dock, för det gjorde jag.

Klockan halv fyra ska jag och Gurli slinga varandras hår, och innan dess kanske jag hinner åka lite pölka med bastian och älskade älsklingen,

Ikväll kanske det blir Tina och Tamas och tacos? Man kan ju hoppas=)

Tycker synd om min älskling. <3

Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Svar: Tråkigt! Han jobbar till och med mitten på Januari. Får se hur det går sedan, kanske blir karriärsbyte eftersom att alla snickarfirmor har sagt upp folk?! Ja det måste ju bli bättre men dom flesta säger tyvärr att det ska dröja år innan dess, om man vågar lita på det :/ Trist att du inte trivs.. jag vill ju plugga till lärare men då måste jag vänta till hösten, så vi får se vad som händer! Kramkram

2008-12-14 | 18:07:18
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Svar: Haha ja om jag inte redan hade missat ett halvår så hade jag gjort det ;D Är ju ditt program jag vill läsa! Får söka in till hösten istället :)



GOD JUL på dig med :D

2008-12-21 | 15:04:24
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0