Just because I'm easy it doesn't mean I'm lost

Varför ska alltid Jay Z hoppa in och förstöra en massa bra låtar? Tittar på Z Tv och tänkte yes! coldplay! men då dök han upp och sabbade allt. Visst okej, det är väl ändå ganska bra, men föredrar "the real thing". Samma sak med Linkin Park - mycket bättre utan Jay Z.

I fredags var jag, Ronny, Bastian och LINN och såg Madagaskar 2 på bio. Fy fan vad bra den var! Rekommenderar big time! Vill se Twilight också, alla som har sett den säger att de har blivit helt kära i filmen.
 
I lördags åkte jag och Stephanie in till stan och shoppade. Hon hittade en jävla massa grejer hon, medan jag fick nöja mig med en klänning och en julklapp. Vila i stan är min nya favoritaffär, gud vad fina klänningar de har! Stephanie hittade också en, men när vi gick tillbaka för att köpa den var den borta i hennes storlek. Expediten som märkte vår förtvivlan (eftersom Stephanie passade så bra i den!) försökte hjälpa oss hela tiden. En tjej i omklädningsrummet hade en precis likadan klänning i rätt storlek, och velade fram och tillbaka mellan den och en annan. Oturligt nog valde hon den fina.. Men strax innan bussen gick hem stack vi in på Vila igen för att se om Stephanie kunde ha medium istället, oc h då kom samma expedit fram och sa att  hon troligt nog kunde fixa klänningen åt oss. :) En arbetskamrat till henne hade tagit hem den för att prova, och det var inte säkert att hon skulle ha den, så jag lämnade mitt nummer och på söndagen ringde de och sa att klänningen var Stephanies:) Så nu är den precis där den ska vara!

På söndagen klädde Bastian och jag julgranen, och sen åkte jag hem till Cecilia och pluggade en timme. Sen bakade Bastian, Elly, Stephanie och jag pepparkakor hemma hos henne innan julskyltningen som alltid är överskattad.

På måndagen opererade jag bort min visdomstand på sjukhuset i halmstad. Tre bedövningssprutor och fyrtio minuter tog det innan skiten var ute. men nu önskar jag att jag aldrig tagit bort den, visserligen var det lika bra att passa å när det är gratis året ut bara. Fan vad ont det har gjort sen dess, knappt ätit och bara blött i munnen hela tiden. De senaste dagarna har de ilat något fruktansvärt i tänderna så jag knappt kunnat sova. Som tur är ska jag till tandläkaren idag igen och laga ett hål, och då kan de nog titta på det samtidigt. Frågan är bara hur de ska komma in i min mun - kan knappt öppna den!

Igår var jag och Sara hemma hos älskade Steff och åt tårta. Hon fyller år idag ju! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Det var superkul att träffa dem igen, längesen vi var tillsammans alla tre... Och det ska/måste bli ändring på det!

Karro Karro Karro, titta ut! Där är snö! Och den ligger kvar!

Varsel hit, varsel dit. Undrar hur många arbetslösa det finns i Hylte kommun nu? Min älskade underbara pojkvän fick veta igår att han slutar imorgon, deprimerande ja visst, men vad gör man? Vi klarar allt tillsammans.

Huvudsaken är ju att vi har varandra. Ronny Christer Mathias Kallas. <3
Tusen tankar till mina föräldrar som är i Thailand just nu!

Kommentarer
nEa skrev:

ojdå va tråkigt att han inte får jobba kvar..hoppas de löser sig me jobb!

2008-12-04 | 09:30:31
URL: http://neav.blogg.se/
Anonym skrev:

Jaa!! Snön ligger kvar!! Är helt vitt och fint ute nu jue! Å vad jag gillar't!! Usch, inte kul att Ronny blev varslad:( Hoppas det löser sig iaf! Ha det bra vännen! Kramkram

2008-12-04 | 11:00:37
Karro skrev:

Ja, det var jag som skrev förra inlägget.. Kanske du förstod med tanke på snöpratet:P

2008-12-04 | 11:02:23
URL: http://karroeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0