Keep running up that hill

Gick upp tidigt och städade och tvättade idag. Av ren tillfällighet såg jag när Leia släpade med sig en disktrasa in under sängen, och för att få fram den igen var jag tvungen att krypa under. Satan vad dammigt där var! Så drog ut sängen och soffan och dammsög, moppade och fyndade. Nu är lägenheten renare än någonsin och nu är det så skönt att ha allt gjort! Imorgon ska vi åka till Gurli vid elva-tiden för julfirande till sent på natten.

Idag när jag rensade ut saker ur badrummet hittade jag en oöppnad Listerine som jag fått från tandläkaren när jag var där i september. Kollade bäst före datumet och då stod det att den gick ut i mars i år! Så den hade gått ut innan jag fick den. Skitkasst!

På torsdag ska Ronny, jag, Linnea och David åka upp till mormor & morfar i Pauliström och fira jul. Förhoppningsvis blir det utgång på kvällen. =)

Nu ska jag ut och springa en runda
GOD JUL till alla =)

Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

GOD JUL! Hoppas du får en bra julafton :) Kram

2008-12-24 | 00:22:49
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Marie skrev:

Hej

Det var kul att träffas, Hoppas resan hem gick bra. Vi har tillbringat en mysig kväll hemma hos oss med lite kvällsmat och sedan tittade vi på WALL E-E, den film som Emilia fick i julklapp.

Ha det bra. Kram, Marie

2008-12-25 | 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0