Bananapancakes

Klockan är 11.37 och jag sitter i skolan och gör absolut ingenting!
Började 08.10 och fortsatte med mitt tyska-arbete om berlins bögkultur. Klockan tio var jag helt klar med arbete, och någorlunda nöjd iaf...för jag menar... hur kan man vara HELT nöjd med ett arbete skrivet på tyska?! usch...som jag sa till Mimmi igår. När man vaknar och vet att man ska ha tyska under dagen, så vill man bara somna om. Jag bara klagar på tyskan hela tiden och vill verkligen inte gå kvar. Men å andra sidan så känns det lite lagom onödigt å slänga bort 5,5 år bara sådär. Kan lika gärna gå kvar den här sista terminen också. Dessutom kommer snart en soft vecka helt utan tyska. När resten av tyskagruppen åker till berlin dvs. Då kommer jag sluta runt två på onsdagar och börja kvart i ett på torsdagar. Soft soft soft:) För en gångs skull.

Hursomhelst, efter jag gjort klart "Die Gaykultur in Berlin, und die Love Parade" fortsatte jag med mitt anorexi arbete. Tänkte att jag lika gärna kunde göra klart det också iom att jag hade håla ända tills kvart i ett. Så halv klart är det, ska bara leta upp bra bilder att lägga in också.

Så nu sitter jag här efter den superäckliga lunchen och klagar. Jag mådde illa som fan redan innan jag började äta, bara för att jag inte hade ätit på länge.. sex timmar eller vad det nu blir. jo. fem-sex timmar. suck. Och, folk som känner mig väl vet att jag inte gillar ketchup överdrivet mycket.. synd att makaronerna var helt dränkta i tomatpuré...blä, både Linn och jag sköt undan våra tallrikar och la ner energin på pannkakorna ist. Inte särskilt nyttigt, men okej, jag FÅR äta det. idag:)

Tränade igår och blev helt förvånad:S Jag tyckte inte ens att det var jobbigt som det brukar vara. suck. Men, det kommer en dag på fredag med, då är det både squash och "kärringgympa".
Idag hursomhelst ska jag till sjukgymnasten på capio cityklinkien mittemot mcdonalds i stan. Hoppas Dag Ström vet vad jag behöver för jag börjar bli riktigt riktigt less på det här nu..>_< Höger arm, vänster ben och vänstra halvan av ryggen - gå och dö! Efter sjukgymnasten ska jag tillbaka till skolan och ha spanska, sen slutar jag 16,45. kul dag. suck, men sen är det bara hem och kramas med ronny! :) Nåt gott idag:D

I morse vaknade jag klockan 5.40 för tänkte jag skulle planera min morgon väl. Jag skulle nämligen till dagis med bastian, och det gällde att tajma in så jag hann vara där nästan exakt halv sju, och sen springa och ta bussen tjugo i. Det började bra. Bastian var på ett skitkasst morgonhumör och jag var stressad som fan. Och jag snoozade inte ens!!! :/ Men, jag lyckades både lämna honom och hinna med bussen. Jaja, som Ronny säger: Lika bra att jag vänjer mig vid att det inte alltid är jättelätt...xD hahahaha han har en poäng.

Steffi, mina tankar är med dig. <3
Simma lugnt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0