Du har tänkt allt som sagts om mig . . .

Söndag klockan nio och jag är vaken. Känner mig lite smått bakfull, men det är inte överdrivet. Har större problem än det om man säger så.

I fredags var Steff och Sara här och det blev en riktig tjejkväll med tacos, hårfärgning och SexAndTheCity.
Igår åkte jag upp till jkpg och hämtade syrran, och köpte hårfärg på HM och hyllplan på IKEA. Kom hem och mamma skulle hjälpa mig bleka det som missats. Sköljde ur färgen och fick till min fasa se att jag är VIThårig. Mitt hår är verkligen the blondest ever och jag HATAR det. Suck. Så vad kan man göra åt mitt hår nu, om man inte vill att det ska falla av? Wear a hoodie ffs... Baah...

Igår kväll var vi ute. Jag, Ronny, Tina, Tamas, Anna, Alex, Jenny, Emma, Richard, lite Leif och han som kallar mig Leif.
Kvällen började på elvan med massa kamikaze. yummy, det var gott.:) Lite smågnabb där mellan folk. Stack vidare till B&B. Ännu mer smågnabb. Har inte så mycket å säga om kvällen förutom att jag är väldigt besviken och sådär.
Summering: Har haft roligare.

Idag kommer förhoppningsvis Snoopy och betongborren hit, så vi kan få lite ordning på sakerna.:)



image41

I fredags fyllde söta lilla Lisepise 19! Grattis gumman, hoppas du hade det bra i Sthlm! =)

Kommentarer
erika skrev:

va?? haha :S VIThårig?? det vill jag allt se... men trevligt att gå ut, känns som längesen vi var ute nu bryyden....

2008-01-20 | 13:46:30
URL: http://erikatta.blogg.se
Linn skrev:

har bara en mening att komma med idag (eller två då:D ) - Allt klär en skönhet ;)

2008-01-20 | 21:48:02
elise skrev:

tack i eeefterskott, missat den fina bilden! :D

2008-03-16 | 20:08:16
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0