En himmelsk drog...

Uuuuh...>_< Första gången denna veckan jag gått upp så här tidigt. Jag skulle ljuga om jag sa att jag saknat det...fy fan. Trött och känner mig som en mumie. Och att jag har italienskaprov om drygt en timme gör ju inte saken bättre. Men... där får jag iofs skylla mig själv, eftersom jag gick till Agnetha i onsdags och bad om det. Tänkte, det kunde vara skönt å bli av med det så fort som möjligt. Och... G, borde jag väl ändå få?

Annars är det en väldigt soft dag idag. Italienska till halv tio, italienskaprov till...tja..tio typ, sen geografi 10.55-11.55. :D Bästa dagen på hela veckan, och fredag tillochmed! Endast tack vare att jag avskaffade etik&livsfrågor och psykologi b:) Kan inte säga att jag ångrar det.:D

Igår gjorde jag en snabbvisit på Nitator, hos Ronny för vi skulle käka kebab:) Mums, vad gott det var. Vitlök for lajf.
<3 Haha, nej, men det var la ganska trevligt antar jag. luktade bara illa.:/ Haha. Pizzan var en av de sista måltiderna innan jag och image38Ronny kör igång med GI-metoden. Experimentera lite you know:) ska bli spännande, men skulle tro att man tröttnar efter en vecka eller nåt. Dessutom har man hört hur dyrt det är.

Om vädret blir bra på söndag så ska vi åka till Ikea och köpa lite grejer för å få en "kvinnlig touch" på stället. Dvs typ hyllor och sånt?! haha..xD eeh. 

Imorgon ska Linn gadda sig :) Jag hade velat vara där, och jag hade tillochmed lovat att jag skulle vara där. :/ Men har samling inför handbollsmatch klockan ett, så det passade inte riktigt bra:/. Men det kommer gå bra och det lär bli skitsnyggt! 

Ikväll ska vi hämta Bastian och Fozzie:D Min älskade fettofozz ska bo med oss heeeela helgen.:)

And after all, you're my wonderwall. <3

Kommentarer
Linn skrev:

uhu amanda den är på plats nu :D väntar på att du ska ha matchat klart så jag kan ringa dig

2008-01-12 | 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0