Hur jag fick dig att älska mig . . .

Tränade gympa igår med mamma och systeryster. Eferåt lagade jag redig GI-mat, färsfylld paprika och pluggade lite... suck. Vill att skolan bara ska ta slut..Jag vill ta studenten!

Hade körlektion i morse och fick ett glatt besked av Stefan - Nästa vecka ska vi boka halkan och uppkörning! YAY! =)=)=) Och, uppkörning i Gislaved för fan! :)

Sen var jag hos sjukgymnasten och knäckte till ryggen igen. Han förklarade för mig att det inte var konstigt ryggen hoppade tillbaka i fel spår såpass fort efter förra gången, eftersom att första tiden efter knäckningen är känsligast. Det kan räcka med en timme, för att det ska gå snett igen.
Men nu är den knäckt, och mjukare än förra gången, bara hoppas att det håller i sig nu:)

Sitter och tänker lite. vad sjukt att precis allting vi gör och allting vi säger förändrar allt annat på dagen. Läskigt...

har inte så mycket å säga egentligen. Ska träffa fotbollslaget ikväll och träna cirkelträning:) Kul, men har lite träningsvärk.



Det är ett under att du ser mig
att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
som någon som kan ge dig

Nånting som får dig
vilja vara min
Att du vill vara min
Att du vill vara min
Att du vill vara min
Att du vill vara min

Du gör mig glad...<3


Simma lugnt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0