Jag blev kär i en spökstad, du, du, du gör mig hel . . .

Klockan är 09.55 och jag sitter i skolan som vanligt. Idag har jag däremot en soft dag, för en gångs skull:) Hade italienska mellan tjugo över åtta och halv tio, och jag, Elisepise och Jessica satt och läsa ur Ti ho sposati per allegri, och jag tyckte vi var väldigt flitiga.... (Ta mig via jesus, right? ;)

Har geografi prov om drygt en timme och känner mig inte ett dugg pepp. Så tänkte jag skulle till biblan, men stannade till lite vid datasalen en stund;) as you see. Vulkaner och bergarter for life.... 8-)

Idag ser jag ut sm ett jävla mongo, på grund av att en viss pojkvän skulle göra ett sugmärke på min haka igårkväll. Först syntes det inte, men jofan, visst dök det upp med tiden... så idag är jag blå-lila-fläckig på hakan, och om någon frågar så har jag gått in i väggen, okej?

Efter geon är det jobb i två och en halv timme, ganska välbehövligt men lagom surt eftersom det är så dåligt betalt.. ge mig ett nytt jobb nu!!!

Ont i hela kroppen, I fotlederna och i ryggen, suck... känns som jag håller på att gå sönder...>_< Men, mitt hjärta är iaf helt. (A)

Ikväll tänker jag skippa squashen, palla pelle idag... nja.. Men däremot ska jag träna "kärringgympa" efteråt med mamma min :) Och ikväll blir chill, för imorrn ska jag jobba igen... Imorrn kväll har Elise tjejmiddag på grund av att hon fyllde nitton förra fredagen - grattis igen! - men tyvärr, ska jag nog inte dit. Ni får ha det så skoj ändå brüds:)

Jag är så trött på regn, vind och grå himmel... ge mig sommar, små kläder och värme!!! Är inte alls på festhumör nuförtiden...:/

Sista raden ägnas åt Heath Ledger. Killen som jag blev direkt kär i första gången jag såg 10 orsaker att hata dig. Han med de underbara smajlgroparna och det fantastiska håret... charmknutten, som i tisdags hittades död i sin lägenhet på manhattan. rest in peace, ses i himmeln. <3

En annan kille som jag också är kär i, men som tack och lov forfarande lever är ju underbara Ronny... Tio minuter utan dig känns som en evighet. Saknar dig varje sekund jag inte är med dig. <3



   (Hittade en bild på din tik, bara så du vet;) --->
                                                                                                
               <--- (Tror jag hittade Mister(?) också)

Kommentarer
erika skrev:

hahah? markatta? öööh vem döper sin blogg till det! HAHA

2008-01-27 | 14:35:58
URL: http://erikatta.blogg.se
elise skrev:

det var synd att du inte kunde komma :(
haha ta mig via jesus! haha

2008-01-28 | 00:19:21
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0