May angels lead you in...

Sitter i skolan och känner mig lite småhungrig. Har börjat lite smått på GI idag, och min mat än så länge har idag bestått av en apelsin, ett äpple, två broccoli, gurkor, tomat, morötter, nån konstig sallad, pannbiffar, och två mackor...>_< ajaj, Mackorna var inte bra, men det var frukost och de gick fort å göra, hade aldrig hunnit med annat. Så jag bredde mackor och åt på väg till bussen, tog med mig tandborste+tandkräm och borstade tänderna så fort jag kom till skolan...^^

Idrotten idag var rätt kul, men ansträngande. Tyvärr så blir inte min rygg ett dugg bättre, hur mycket jag än försöker. Har ont, ont, ont. Men vad ska man göra..? Kämpa på..! (SUCK!)
 
Igår var jag på Ikea för första gången i mitt liv(tror jag). Åkte dit med Ronny och köpte lite möbler. Kom hem och skulle börja sätta ihop lite grejer men när vi nästan var klara med den största saken som vi knappt ens fick in i bilen så upptäckte vi att skenor till lådorna saknades...>_> irriterande, faktiskt. Så förhoppningsvis har ronny ringt idag och frågat Ikea om det. Dessutom blev det värre. Dum som jag är tog jag alldeles för breda hyllor till ett badrumsskåp, så de passar inte heller. Alltså måste vi byta dom, eller iaf... köpa nya. Kostade inte så mycket.

På lördag kommer systeryster hem och ska stanna hem i 1,5 månader:D Hon ska ha praktik på AJ, så lär se mycket av henne:D skoj!

Om drygt tre veckor kommer Ines och Diego. vet inte vad jag ska säga riktigt. Ska bli kul å träffa Ines igen, men vad fan ska man göra i Kungsbacka & Hylte i februaris början? shit asså, det kommer inte bli lätt... :P men men. Och att Diego bara bråkar och håller på gör inte saken bättre... bah.

Och en sak till. Jag är kär. (A)
Simma lugnt. <3

Kommentarer
syrran skrev:

Kul att du tycker de e kul att ja kommer hehe :D

2008-01-14 | 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0