Never seen the light of day

Hjärnan vaknade 13.00 idag när jag kom på att jag hade dubbel körlektion 13.40... Lagom kul. Fick panik och ringde till Ahlbäcks för att försöka göra det bästa av situationen, men lyckligtvis (?) hade de lunchrast till 13.40. Lägligt va? Så jag skickade ett mejl, och ringde 13.40. Då fick jag veta att det var lugnt så sett, men... jag skulle ändå betala för de lektionerna.. shyrre! Klart jag fattar liksom men ... aaah! dumma jag!

Jag har varit totalt busy idag och igår, bara tänkt på teoriprovet som jag ska göra imorgon. Så upptagen att jag helt glömt bort den praktiska delen. Hursomhelst har jag pluggat järnet idagm, så vi får se vad som händer imorgon!
Håll tummarna!!!

I lördags var det meningen att jag skulle åka till Kalmar 8.00 på morgonen för en handbollsmatch, men p.g.a stormvarningarna ställdes matchen in, utan att vi ens behövde lämna W.O! YEAH! Så framflyttad istället och mycket bättre. Pelle falukorv ringde för övrigt idag och berättade att squashen börjar nästa vecka, vilken också ska bli väldigt skönt. Och ikväll har jag handbollsträning.
Skönt att äntligen vara igång igen!!

I lördags kväll var Ronny och jag på fest hemma hos Emma,
och det var en ganska kul men aningen knasig kväll. xD
Träffade hursomhelst fler vänner till honom och... till och med några gamla bekanta ansikten! Men, som vanligt dominerades festen av Benjaminssonare... ^^
På bilden till höger - En jättego Therese och jag. :)

Och till sist men inte minst så vill jag låta alla veta att jag och Ronny äger på matlagning. Igår lagade vi lövbiff med ädelostsås och pommes, och det blev fantastiskt gott :) Mums!
Mat och Ronny - det tycker jag om, mycket!

Låttips just nu:
  • Mando Diao - Never seen the light of day
  • The Hives - Tick Tick Boom
  • Diary of Dreams - Chrysalis
  • Slipknot ( faktiskt! ) - Wait and Bleed
  • The Cranberries - Zombies
Simma lugnt darls. <3

Kommentarer
elise skrev:

jag håller tummarna! du fixar teorin! :D

2008-01-07 | 20:56:58
URL: http://elisemansson.blogg.se
Syrran skrev:

Grattis :D

2008-01-08 | 12:32:14
Linn skrev:

congratz mandy! :D

2008-01-08 | 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0