Snön yr ut sin oskuld på hela Konsums torg . . .

Kent kent kent sjukan har drabbat mig återigen. Och när jag satt på bussen idag kom jag på att fan... de kommer ju till Halmstad om en månad... och jag VILL dit!
 
När min lön kommer ska jag börja mitt sparande igen. Lägga över 100 kronor till mitt helkundskonto så, kanske kanske, jag sparar lite på det. Annars är jag sån som brukar ta pengar därifrån när jag behöver.>_< SKÄRPNING!
Igår köpte jag hursomhelst träningsbyxor till kärringgympan, så nu ser jag ut som en av de andra istället för ett bolltroll. Köpte ett hårband på HM också för fem kronor, men viktigast av allt - Jag köpte hårtoning (askblond) för 105. Dyrt, men lätt värt det. Nu vågar jag visa mitt hår igen!!! Det är lite gråaktigt men iom att det är tonng så kanske det gråa försvinner först så det blonda är kvar längre.(A) Hoppas kan man ju. Ska bli spännande å se vad som har hänt med mitt "riktiga" hår när toningen gått bort. Förhoppningsvis ser det inte alls lika illa ut sm innan. Kollade Saras bilddagboken innan, fy fan! Jag gick verkligen ut med GULT hår!

Diego och Ines kommer inte:) De är lite småsura på mig, eller Diego är förbannad. Men det har med hans psyke att göra, inte mig.;) Men Sara ringde igår och Ines hade sagt till henne att hon var lite besviken på mig för att jag och Diego bråkar. Aja. Men, de bor i Spanien och kommer inte hit om två veckor så jag är hyffsat lycklig:) Msn är ett jävla sätt å hålla kontakten på... framförallt när man knappt är inloggad.

Så, Idag kanske man skulle ta tummen ur röven och boka uppkörning? Fast å andra sidan känner jag mig inte ett dugg redo! nervös innan jag bokat... illa. Kanske ska boka i gislaved? Är nog lättare, förhoppningsvis. 

Jag sitter i skolan och har tråkigt, men ändå kunde det varit värre. För jag har någonting att se fram emot ikväll - Ronny. <3



Gick till spanska lektionen för en kvart sen och såg ingen Eva. Så läste jag, som alla andra, lappen som låg på katedern. Eva är sjuk idag och vi kan jobba med uppgifter. Så jag gick alltså upp 05.45 idag för att jag skulle åka till skolan och jobba på egen hand som jag ändå inte gör eftersom jag har en massa håltimmar å plugga på istället. Dessutom är inte prover förrän om nio dagar... aaah, MERDE! Så, nu äre väl bara å bita ihop och vänta i 100 minuter på nästa lektion.

Körlektion idag? eller inte? Hmm, beror helt på om Rogers tandvärk har gått över, för isf har vi engelska. Får nog ringa Ahlbäcks och avboka både idag och imorrn. Men jag måste skärpa mig... Måste köra mer nu. Både hemma med mamma&pappa och i stan.

Tänkte jag skulle försöka fixa lite med headern på min blogg. ni lär se om det blir något resultat.

Simma lugnt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0