Tick tick boom...!

Satt vid vägverket vid tio, och en timme och några nedbitna naglar senare påbörjade jag mitt teoriprov. Svårt, svårt, svårt säger jag bara! Men, med nöd och näppe klarade jag mig, fick 52 och gränsen var 52:D HALLELUJAH SÅ SKÖNT! Så för att fira köpte jag mig själv en liten present - en badrumssoptunna...

Imorgon börjar skolan igen, för mig. Fy... jag längtar inte ens lite. ^^ usch. Men, ikväll ska jag hem till mamma&pappa.
Tack till alla som hållt tummarna för mig. och äta med dom, och så träna handboll.


Tack alla som hållt tummarna för mig!
Tack Ronny, för att du finns. <3


Kommentarer
erika skrev:

haha ball present xD
och grattis igen

2008-01-09 | 09:42:11
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0