Jag är en vampyr, jag suger och spyr, jag vill komma in och jag vill bli din.

"Jag har en dröm, att en vacker dag skall nationen resa sig och förstå... att alla människor är skapade lika... Jag har en dröm om att en dag skall mina fyra små barn leva i en nation där de inte skall bli bedömda av deras hudfärg, utan enligt innehåll av deras karaktär.

I Usa har den första svarta presidenten valts, och jag tycker det är superkul. Men däremot hoppas jag att han leder landet som en demokrat, och inte som svart. Men det återstår att se.

Igår skrev jag mitt PM och idag ska jag ägna all min tid åt den härliga härliga hemtentan..8-) Precis gått igenom Bastians garderob och slängt undan förkrympta och trasiga kläder. När han kommer hem har han en hel säck med kläder att prova, haha stackars barn. :) Nejdå, mutar jag honom med spel så är det nog ningun problema,

Numera har jag börjat få kontakt med alla vänner som jag knappt pratat med på sista tiden, Pernilla, Ruggero och Linn. =) Jättekul! Och den tjugoförsta november är det biopremiär för Madagaskar två och alla som känner mig och Linn vet att vi totalt älskar den första. Det är liksom vår grej, alla citat, alla rörelser, alltihop. haha.

Igår kände jag mig duktig. Joggade upp till träningen i Örnahallen och joggade hem efteråt också. Fick tillochmed göra ett tio-minuters inhopp när herrarna spelade och yay, vad roligt det var. :) Tur man var uppvärmd då. Ikväll är det möte med HIF på Örnvallen och det ryktas om att vi ska få träffa vår nye tränare. :) Spännande!

9:05 - dags att plugga.
Ronny <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0