Jag skulle springa efter men trampade snett...

16:39
Varit på Bjälkagården idag och avslutat min första VFU-period. Var riktigt trist med bara fyra barn nästan hela dagen, så jag och Sara - vikarie på Lillstugan, passade på att prata. Hon var hur trevlig som helst, och jag önskar att man alltid hade fått jobba med henne. När jag kom hem så köpte jag kaffe på beställning av älsklingen och sedan satte jag mig vid datorn för att betala räkningar. 675 spänn till HK Hylte. Suck, det är dyrt med nöjen...:(

På grund av mitt missade seminarie hade jag en kompletteringsuppgift på två sidor att göra, och nyss blev jag helt klar med den och nu väntar jag bara på att få ett godkänt. Snart börjar ju delkurs tre. å hej vad det går fort!

Jag satte upp mig på vikarielistan idag med, och hoppas hoppas HOPPAS att de ringer snart! Vi behöver alla pengar vi kan få (men vem gör inte det?)

Nu väntar jag bara på att köttbullarna på spisen ska bli svarta så att jag kan klämma i mig en macka med rödbetssallad. Mums. Klockan halv sju ikväll blir det träning med handbollslaget. Pump & Core. Det är skönt att röra på sig...
I morgon ska jag och  min kära grupp fortsätta med vårt grupparbete, och efter det ska jag träffa söta söta Pernilla! Yippie!:D

Kommentarer
Junitjej skrev:

Din bloggdesign är kanonfin!

2008-10-29 | 22:17:02
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0