Alla hjärtans dag <3

Idag är det alla hjärtans dag och igår var det fredagen den trettonde... hmm... skulle man vara rädd eller kärleksfull i natt? Idag skänker jag en massa massa tankar till min älskade syster Linnea nere i Bangladesh! Hon ringde snabbt i måndags och pratade med mig och det var så underbart!

Idag ska vi till Linköping för Ronny ska titta på en Mustang, som ser jättefin ut på bild. Eftersom vi inte kan något om bilar, någon av oss så får vi hoppas att man kan lita på säljaren. Jag vet ju faktiskt knappt hur motorn ser ut...

Jag har blivit fullkomligt galen i musik igen, och speciellt svenska artister. Anna Ternheim, Salem al Fakir, Sophia Somajo, Markus Krunegård, Veronica Maggio... you name it. Och Hultsfred - Dit vill jag! Iallafall den dagen the Killers spelar! åååh....

Skulle träffat Tina igår, men blev inte av tyvärr...:( Saknar ju att umgås med henne och Tamas... var längesen, men det har hänt så mycket på sista tiden så är la kanske inte så konstigt. De har ju fått sin andra lilla knodd - Sam och vi har haft fullt upp med vovvarna. Stort grattis till Bastian förresten som ska bli storebrorsa igen i Oktober!

Glad alla hjärtans dag alla!

Kommentarer
nEa skrev:

hej sis, försöker så gott jag kan härifrån för att vara nån du kan prata med..så glöm inte de..jag finns här för dig!



aa..denna trafik alltså..kommer inte att åka buss mer nu, längre än till Chittagong...fast vill gärna till Cox Bazar när David kommer och åker man med ett känt bussbolag borde det kännas lite tryggare iaf...



Glad alla hjärtans dag till dig! love u! kram

2009-02-14 | 11:41:37
URL: http://neav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0