Do you have facebook?

Jag gillar den reklamen, 3:s om affärskommunikation i Saudi Arabien. haha.
Idag var jag och Ronny i stan med hans familj för Stephanie skulle titta på bil. Fanns en jättesöt liten Kia! En limegrön bubbla hade dock passat mig bäst. ;)

Jag gick in på H&M med....dumt nog... och hittade en jeanskjol som jag ville ha, men den kostade 300 kr för mycket... jobbigt att inte ha pengar, det finns så mycket man hade velat ha. Först och främst mår jag skit för att mitt hår inte blivit klippt det senaste halvåret och det märks, för som Tomas säger så fäller jag mer än en hund. Sen hade jag gärna slingat min decimeterlånga utväxt på undersidan men då får man ju punga ut med 600 spänn också.:/  Jag provade jättesmå shorts idag med, alltså korta, jeansshorts som knappt täckte rumpan. Trodde aldrig jag skulle få på mig såna men de var supersöta:) Hittar jag ett par såna med bakfickor, då ska jag ha dem! Tänk när sommaren äntligen kommer och man slipper tänka på täckjackor och underställ! Linne och kjol är det bekvämaste som finns...faktiskt! Stackars syrran som får gå omkring i 30 grader med en... salvar camiz (?) typ som en långklänning med långa armar.

Igår blev vi bjudna på mat och det var jättegott! Tack så jättemycket Gurli & Tomas!

Snart lugnar allt ner sig. <3

Kommentarer
nEa skrev:

hej sis, jadu det är riktigt varmt att gå i långbyxor och inte ens få ha på sig linne, men men..jag överlever...stackars er som inte har nån sommar än, jag får ju extra mkt sommar i år :P..kram

2009-02-17 | 08:41:26
URL: http://neav.blogg.se/
thess skrev:

fin blogg:P

2009-02-19 | 16:46:06
URL: http://delikathess.blogg.se/
Arlinda skrev:

Heejj fin blogg du har =) Vad betyder : El que no ama la vida no es digno de ella ? =)

2009-03-18 | 16:48:18
URL: http://arliindaaa.blogg.se/
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Hej! Det är bara bra med mig :) Hoppas det är bra med dig med! Visst kan jag hjälpa dig med headern, var vill du ha bilden? Ska jag byta ut den mot någon där uppe? Du kan mejla över bild + inloggningsuppgifter till: [email protected]



Kramkram :)

2009-04-20 | 09:16:18
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0