Midsommardagen och Liseberg

Det har varit en supermysig kväll i Ugglarp med min släkt! Jättegod mat (exotisk planka) och kanon tårta! Jag lovar att jag är mätt nu. Bastian och Emilia lekte hela kvällen och de hade nog båda väldigt kul. =)
Klockan är mycket så jag ska fatta mig kort.
Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Freeport och Liseberg, en grej fam. Benjaminsson alltid gör på midsommarsöndagen.

Jag har inte hunnit ta några magbilder i veckan, eller haft motivation till det. Men när jag var hemma hos Tina i torsdags bombade hon bebben med blixtrar och nu har jag snort en bild från henne. Jag går ju trots allt in i v. 20 om 27 minuter. ;) YAY! Halvvägs!

Här är iaf v. 19 bilden! (Notera att höfterna sticker ut en aning...)


Bilder från midsommarafton och midsommardagen kommer snart. Troligtvis på måndag efter RUL!

Kommentarer
karolin skrev:

ååhh vad spännande med ultraljud!



Jag vet inte hur foglossning funkar men det jag känner av går iallafall över till nästa dag eller så, men det känns mest som om att jag har hängt nåt tugnt i höftbenen och ska dra runt på det...jag har fått för mig att foglossning är värre(?).



Vår midsommar har vart trevlig! Vi var i göteborg på minisemester onsdag-fredag och sen har vi jobbat båda två idag(lördag) så vi har inte hunnit med något firande direkt, utan vi åt sill och potatis på balkongen, det är ändå rätt mysigt i regnet :P



kram

2009-06-21 | 01:01:48
URL: http://bekk.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

åh vad fin magen är =)

hoppas det går bra på ultraljudet!

kram

2009-06-22 | 08:21:13
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0