Extra-insatt ultraljud

Idag var jag på ultraljud, eftersom min barnmorska och jag tyckte det var lika bra att kolla så att allt står rätt till, med tanke på att jag varit krasslig sen i torsdags.
Att beskriva lyckan av att se den lille är omöjligt! Ronny och jag såg honom/henne vifta med armarna, och nu kan man urskilja bebisen kroppsdelar! På föregående ultraljud har han/hon sett ut som en liten klump =) Härligt härligt.

Blodvärdet har ökat, 136 nu, 127 vid inskrivningen.

Åkte till Tina efteråt och lånade mammabyxorna som hon pratat om=) Blev kär i jeansen! Supersköna och supersnygga!
Sen kom jag hem för att se att jag kammat hem lite bebiskläder på tradera. 6 kr bjöd jag på ett par byxor, en sparkdräkt och en body. Nu väntar jag med spänning på att de andra buden jag lagt ska gå ut =) Tradera är kul!

I natt vaknade jag av ett ploppande ljud, typ som om någon smällde såna där plastkuddar ni vet? Fattade inte vad det var och eftersom jag är halvblind utan linser/glasögon så brydde jag mig inte om att titta särskilt mycket. När jag vaknade i morse hittade jag min träningsmatta som lilla Leia hade festat på. Min fot stötte senare på morgonen på hennes spya, (grönaktig) strax nedanför sängen. Glädje...


Bild 1) Grattis igen mamma. Hennes födelsedagspresent
från mig, Ronny och Dennis
Bild 2) Jag vill betona att bilden togs EFTER mat.
Nu är jag i v. 14(13+3)
Bild 3) Älsklingen i Skällsarp. Snygging <3

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

ja det är ju en helt annan sak att se när den ser ut som en minimänniska!

vad kul att ni fick se en gång innan det senare! Det borde vara så för alla, är ju ganska långt tills vecka 18-19 utan att kanske se nåt livstecken!



mammabyxor är verkligen skön vid magen, inget som trycker på =) får se om de är kvar i slutet av månaden då, isf är de dina!



kram

2009-05-13 | 14:39:42
URL: http://evelinas.blogg.se/
RONJA skrev:

Hiss eller diss för kappahl? :)

2009-05-13 | 17:15:36
URL: http://septembre.blogg.se/
nEa skrev:

åh vad jag ångrar att jag inte va med på den presenten, min var ju inte alls lika bra :(

2009-05-13 | 18:32:15
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0