Grattis Stephanie

Igår fyllde Stephanie år! Ett stort grattis till henne =) 21 år gammal nu =) Vi köpte Pocahontas till henne, eftersom jag hade i bakhuvudet att hon ville ha den.

Jag var på skolan igår, bjöd barnen på Piggelin eftersom det var min sista dag där, och lärarna hade köpt en sån jättesöt liten blomma till mig. =) Känns rätt skönt att inte vara där på ett tag nu, efter ett halvår tröttnar man lite på ljudnivån.

Innan jag började jobba åkte vi till Länsförsäkringar och tecknade en gravidförsäkring på mig, känns väldigt skönt faktiskt =) Lite mer tryggt. Sen kan självklart inga pengar ersätta ett förlorat barn. Men så illa kommer det inte att gå.:) Allt kommer bli bra!

Tränade veckans andra träningspass igår - 24 min löpband och 20 min orbitrec. Gött!
Idag var vi inne i stan och sprang lite ärenden hit och dit. Mitt i allt hann jag med en snabbis på HM - hade läst att de hade 50% rabatt på alla shorts så fick tag på ett par supertuffa korta gula shorts i jeanstyg. 50 kr, ingenting! Sen får vi se hur länge jag kan ha dem men om inte annat kan jag förhoppningsvis ha dem nästa sommar.
Nu har jag gått upp tre kilo och på söndag går jag in i vecka 17.

Ronnys jobb ringde innan och de har sagt fel vecka till honom. Eftersom han ska jobba två skift och från början inte fick förmiddag den veckan han önskat så ändrade vi allting med Bastians mamma så vi bytte veckor över sommaren. Nu, två dar innan han börjar så ringde de och sa att de sagt fel och han ska ha de vanliga veckorna ändå. Så nu får vi lämna in en semesterlapp till till dagis. Typ två mån försenat.
Och dessutom måste vi ändra tid och datum för RUL igen eftersom Ronny inte kan på morgonen den artonde nu. Han jobbar ju förmiddag då. Så vem vet, jag kanske får RUL i v 20?

Imorgon ska jag och familjen till Jönköping och rensa ur syrrans lägenhet =)
Trevligt, en dag med mamma och pappa!

Kommentarer
Karro skrev:

Lite mamma/pappa-tid är alltid viktigt att få!!:D Hihi! Ha det så kul med flyttandet av Linneas grejer;P Kram!!

2009-05-29 | 23:24:30
URL: http://karroeden.blogg.se/
nEa skrev:

japp, ha det så kul ;).. näe men tack så jmättemycket för att ni hjälper till!! Älskar er! Nu är det bara 4 dagar kvar :D puss puss

2009-05-30 | 16:47:19
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0