Haha Linn..xD

Linn Bengtsson du är sötast i världen! xD Jag uppskattar erbjudandet men en husvagn i Halmstad är nog inte riktigt vad vi tänkt oss.;) Då får vi pendla till Hylte varje morgon varannan vecka med Bastian. xD Tack ändå! Och expert på tradera? Haha jag är inte jättenöjd med nåt jag köpt än så länge. Men du får gärna ringa mig ändå =)

De sex senaste bodiesarna jag köpte är minimala! Superdupersmå! Vår bebis kommer inte ens komma i dom. xD jag chansar på att vi får en unge på minst 4 - kilo. (Inom fiske skulle man bli glad,, men hurra att klämma ut en fyra kilos unge...) Anyway, jag har lagt ner tradera nu. Idag väntar jag på mina absolut sista (jag lovar) beställningar. Och de såg jättefina ut på bilden..

Gick upp för ungefär en timme sen. Är nervös inför Tupperwarepartyt idag.xD haha hur gammal låter det inte som jag är? ;) nejmen... känner knappt Ramona. Men tycker det var kul att hon frågade så hade inte hjärta att tacka nej. :) Dessutom är nya bekantskaper alltid kul! Ska iväg till affären snart, och köpa ingredienser till bananmuffins. Är inte ens sugen på det. Tycker faktiskt inte något som är jättesött är gott.. Men förhoppningsvis gör någon annan det. har märkt att sockersuget minskat sen jag blev gravid och det är ju big thumb up!
Men kameleonter är ju supergoda dock...

Dock... vilket ord...

Jag har blivit rädd för att åka bil. Speciellt om man ligger bakom någon, kan inte riktigt slappna av. Så här såg vår lilla älskade pärla ut efter krocken i aug. förra året.



Nu är mina mästerverk färdiga! Supergoda och lätta att baka. :) Sånt gillar jag! Är redan på mina tredje muffin.. :$


Har ni förresten märkt att jag bytt musik här på bloggen? Den första låten känner väl alla igen? Underbara underbara - your body is a wonderland! Låt 2 är frankrikes härliga bidrag till Eurovision -08 - Sebastien Tellier med Divine.:) (Också med i en bilreklam) Låt 3 är så klart The Killers som jag ju missar när de kommer till Hultan i år..:( Men Spaceman kan jag lyssna på ändå:) Samma med Neon Tiger som sätter sig i huvudet direkt. Lyssna igenom den, och se om jag har rätt! ;)

Kommentarer
karolin skrev:

haha vad bra då var det inte bara jag som inte kunda lista ut det på en gång. Jag tor det var det där med att blanda svenska och engelska ord som var problemet, det gör man ju kanske inte så ofta :P Man vill ju ha det på antingen engelska eller svenska :P

kram

2009-05-21 | 11:09:28
URL: http://bekk.blogg.se/
nEa skrev:

så sant så!! Förstår henne verkligen.. Bara 13 dagar kvar nu!!! :D

2009-05-21 | 16:52:37
URL: http://neasv.blogg.se/
Carro - Adams mamma skrev:

Åh va kul :) Nästan halva graviditen då, skulle också vilja ha en till :)

2009-05-21 | 17:31:11
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
erika skrev:

fyra kilo? varför tror du den blir stor?

2009-05-21 | 17:37:02
URL: http://erikatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0