Huvudvärk

Simmade 40 längder med Stephanie i torsdags och igår sprang jag 40 min på löpbandet. Att röra på mig tre ggr i veckan har funkat väldigt bra. Känner mig inte så slö. Förutom idag, jag har en sån otrolig huvudvärk. Kan bero på vädret, det är kanske dålig luft och sånt påverkar ju också.

I lördags var Ronny, jag och en stor del av hans släkt i Skällsarp. Jag, Anette, Lizette, Stephanie, Gurli, Elly och Bastian gick på picknick ute i skogen. Anette hade fixat tunnbrödsrullar och pannkakor. Jättegott var det! Speciellt tunnbrödsrullar med lax i =) Mot kvällen tävlade ett gäng i skytte, 100 m avstånd med salongsgevär. Det var jätteskoj med jag kom sist. Hade minst poäng. Sen gav Lizette mig ett tips om att luta geväret mot ena knät för bättre stöd så jag provade en gång till sen. Då gick det mycket bättre. ;) Inte säker på att det är godkänt att skjuta så dock. På kvällen åkte Ronny och jag direkt till mamma och pappa och åt jättegod mat! Sen satt vi och hängde i soffan till klockan elva, tror jag. :) Supertrevligt. Fozzie blev glad och viftade på svansen så han välte ett rödvinsglas så jag fick röda prickar på min vita klänning. :/ Men det gör inget för han är söt ändå. ;)

Igår satte vi upp lappar utanför Konsum och Ica om att vi önskar hyra hus, och framåt eftermiddagen upptäckte jag att en nummerlapp åtminstone var borta. Hoppas någon ringer snart!!!

Idag är jag jättesugen på att köpa bebiskläder.

Kommentarer
nEa skrev:

vad trevligt med god mat och slappande i soffan hemma hos mamma och pappa! haha, Fozzie är ju bara såå go så man kan inte vara arg på honom. Fläckarna försvinner säkert med fläckborttagning =)



Jag håller tummarna för att ni hittar något bättre boende! Älskar dig <3

2009-05-05 | 14:42:50
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0