I vecka tretton!

Igår gick jag in i vecka tretton =) Ojoj vad tiden går nu!

I onsdags ringde söta Erika! Vi pratade en stund och det var jättekul eftersom vi knappt setts eller pratat sen studenten. Tack =) I torsdags vaknade jag av ett sms från Tina, som då hade börjat få sina kattungar! Den första var ute och stackaren var orolig och supernervös.. Älskling och jag köpte lite blommor och åkte till Jonnys grav. Eva, hans syster ringde oss på onsdagen och sa att en av våra blommor dött så nu tänkte vi byta ut den. När vi kom dit så upptäckte vi att de andra två blommorna vi satt dit också var döende, så på lördagen återvände vi till graven.

I fredags åkte Ronny, jag och Stephanie till stan på kvällen. Vi åt SUPERGOD mat på Gastons och sen gick vi på bio - "Män som hatar kvinnor". Faktiskt riktigt bra. :) När vi kom hem, vid tolvtiden så var det direkt i säng.

...

Kommentarer
nEa skrev:

Vad bra ni verkar ha det där hemma =). Och du, jag ska ringa i veckan =).. men bara 30 dagar kvar här nu. Jippi!!! Älskar dig syrran <3 Take care =)

2009-05-04 | 18:23:56
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0