Kiwi?

Igår var vi konfirmation. Grattis Yasmine!
Kyrkan var som vanligt... trist. två timmars lyssnande på prästen! Inte undra på att Bastian blev rastlös.
Efteråt var det trevligt. En massa folk och jättegod mat! Jag åt sex hela kiwis, och gud vad jag fick ångra det senare. Det brände på läpparna. Man ska tydligen bara äta en kiwi om dagen, eftersom den innehåller så pass mycket vitaminer.

På kvällen åkte jag, Bastian och Stephanie till Tina och tittade på eurovision. Det blev mest att vi pratade, eftersom mer än hälften av de tävlande sjöng på sitt hemspråk som man förstår nada av! Jag gillade Portugals bidrag med regnbågarna och färgerna, eftersom man blev så glad av den. Men förstod ju inte ett smack. Jag blev lite förvånad över att Malena inte kom bättre till faktiskt. Jag gillar annars hennes låt. (inte live dock)
När jag kom hem var det "fullt hus" i lägenheten. Runt tio pers typ. Störde inte mig så länge jag fick se klart eurovision. Men de gillade inte det, så de stack vidare.

Bjöd hem tre vita bodies i strk 56 nu. trettio kr. Men kom faktiskt på i efterhand att det kanske inte är så smart att köpa en massa i 56 eftersom jag utgår från att vi kommer få en stor bebis. Och den växer ju... som alla andra bebisar... Sen så älskar ju jag att gå i affärer med.

Idag sov jag länge. gud så skönt! Ska jobba på bruket mellan 2 och 9 idag. Är bara sju timmar, och kommer tjäna runt en tusing. Skönt. Man ska passa på att jobba medan man kan. Jag vill inte vänta ett och ett halvt år på att börja plugga, i och med att programmet jag ska söka in på är 5,5 år långt... yikes! men men, peppar peppar ta i trä!

Jag saknar min syster yster, men nu är det bara lite mer än två veckor kvar tills hon kommer hem! aah kärlek. <3



Jag är i v. 15 idag =) Time flies! wohoo!
Nu ska jag fixa mat, och sen ut och säga hejdå till älsklingen och Bastian som och åker inlines. Take care. <3

Kommentarer
nEa skrev:

Jag saknar dig med! Och tro mig!! Jag tycker med att jag kan komma hem nu.. Vill inte vänta 17 dar till.. men men.. måste man så måste man :P.. Nä men snart så!! Längtar såå <3

2009-05-17 | 13:18:36
URL: http://neasv.blogg.se/
Mindy skrev:

2009-05-17 | 14:59:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Mindy skrev:

God eftermiddag..Hoppas att du har haft en skön helg.kram

2009-05-17 | 14:59:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

det går verkligen undan! himla roligt att vi är så nära i tid =)



kramar

2009-05-17 | 17:06:22
URL: http://evelinas.blogg.se/
mormor skrev:

Du verkar vara pigg och glad,det känns som Du sluppit illamåendet nu.Det var skönt när det var över kommer jag ihåg, då kunde man njuta av att bli mamma.Hoppas Du blir bra i Din Hals snart, Du har ju haft besvär länge nu, Du behöver krafterna som Du jobbar och står i.Var rädd om Dig kramar Mormor.

2009-05-17 | 22:12:09
Elin skrev:

Hej Amanda!:) Jag har hört om den stora nyheten, ville bara höra hur allt är och säga grattis:) kramar Elin

2009-05-18 | 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0