Konfirmation

Igår fyllde Pia 40 år =) För er som inte vet så är Pia Tinas mamma, alltså Ronnys moster. Jättesnäll! Vi hade idétorka så en flaska vitt vin fick det bli! Men glad blev hon!

Eftersom Bastians jacka drog till sig djävulskt mycket pollen igår så tyckte jag att den skulle tvättas. Därför gick jag upp för bara en stund sen. Vill helst att han ska ha den på konfirmationen idag. =) Yasmine, Ronnys lillasyster är dagens offer och det ska bli superskoj!

Drack alkoholfri öl igår - faktiskt rätt gott =) Men inget man dricker ofta... känner mig nästan bakis...
Måste erkänna att bebiskläderna gjorde sig way better på bild, fick hem de igår och (allt utom de tre bodiesarna vars nuv. ägare jag inte får tag på)  de var alldeles noppriga och såg gamla ut. Men men, betalade ju inte särskilt mycket och har hört att "spy-kläder" är bra att ha. haha.

Vi var inne i stan igår och köpte en gigantisk kattlåda till pedanten Leia som ska ha en för kiss och en för bajs. Den var bannemej inte billig... men otroligt fräsh! Vi såg ett erbjudande på en klöspelare också. Lika hög som mig (170) och med allt! Halva priset, 750 kr. Vi slog faktiskt till och Leia älskar den, men Diva protesterar genom att ligga på den gamla trasiga som vi nu inte får slänga... vilket vi hade tänkt... suck... katterna är bossarna...

Vår fina, fina dator har fått svininfluensan...:'( Så nu försvinner troligtvis allting som legat på den..bilder och sånt..
Nu sitter jag bänkad framför Jonnys 6 tums minidator, men den funkar alldeles utmärkt till mig =) Söt dessutom.

Nu ska jag fixa tvätten, sen dricka lite te - för halsen har inte blivit ett dugg bättre!
v. 15 imorrn - jäklar vad tiden går fort nu!!!

Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Svar: Ja det är billigt! Okej men om du inte gav så mycket för dem så gör det ju inte så mycket :)



Ja det har jag hehe, tack! Jag kom hem från stan en dag och insåg att jag hade fått skavsår av jeansen så jag provade igenom hela min byxgarderob och till min stora förvåning så var det inte mycket jag kunde ha kvar. Inte ens shortsen jag använde i Thailand som passade superbra då :P Men det känns bara bra!



Tråkigt att datorn krånglar! Min har också varit lite oförutsägbar på sistone så jag har bränt ut en back-up med allt nödvändigt :) Jag har ju varit med om två, tre datorkraschar innan o det är inte kul!



Ha det bra! Kram

2009-05-16 | 10:16:31
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
nEa skrev:

ja 20 kg, men jag borde ändå inte köpa mer nu.. kan inte väga den innan dessutom.. finns ingen våg här... finns däremot några män med vågar längs skolvägen ibland haha..



ojoj, ja men "spy-kläder" är ju jättebra att ha ;)



hoppas din förkylning blir bättre snart med! Jag är feberfri och på benen idag..varit i stan en sväng.. försöker få tiden att gå :P..



Älskar dig sis! <3 Kramar i mängder!!!

2009-05-16 | 15:38:33
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0