Läskigt!

uuh.
Varken Ronny eller jag är särskilt andliga och tror på såna saker som att någon som inte känner en kan veta mycket om en. Men hans mamma, mostrar och lillasyster tror på sånt, och nån av dem pratade honom till att boka tid hos ett medium i närheten av hylte. Så han ringde och igår fick han komma dit.

Det började med en cykel med vita handtag som han hade när han var liten. En person som lekte mycket med cyklen och sprallade runt, som också passade honom ofta. Denna personen dog hastigt och oväntat. Gurli bekräftade att det kan ha varit Anette hennes bästa vän i ungdomen som gick bort i en bilolycka. Sen pratade hon om att Ronny levde ett vilt liv för några år sen, som hon inte tyckte var bra. Det handlade bl.a. om våld och alkohol. Sen nämnde hon att den personen han umgicks med då, är det bra att han inte längre har kontakt med. Ni som bor i Hylte vet vem.

Hon pratade om att hans skyddsängel varit ovanligt aktiv (oftast är de tydligen inte det) och räddat honom flera gånger. Denna skyddsängel var närvarande när vi krockade i rondellen vid torup förra året. Hade hon inte varit där så hade det gått mycket värre för oss.

Hon sa att Ronny har en son sen innan, med en annan kvinna som inte var "rätt" för honom. Hon sa att han kommer att få ett barn till i år och att hon vet vilket kön det är (till saken hör att ronny inte berättat någonting om sig själv) men hon ville inte säga det. Hon sa att när barnet kommit så kommer vi få åtminstone ett till. Men det är inte tvillingar jag har i magen nu. Med detta barnet kommer Ronny vara mer närvarande och inte missa så mycket som han gjorde när Bastian var liten (då han spelade mycket) och barnet och Bastian kommer komma varandra mycket nära.

Sen sa hon även att sen vi fick veta att jag var gravid så har han kännt sig bortglömd och inte fått den uppmärksamheten han vill ha från mig. Detta är något jag deffinitivt ska ta åt mig och jobba på.

Men jag blev nyfiken på allt med barnet så jag bokade tid själv. Ska se om hon nämner något om min graviditet för jag tänker inte säga något om mig. På måndag klockan nio ska jag dit. :)

Kommentarer
nEa skrev:

Ne usch vad läskigt :P. Jag vet inte heller om jag tror på sådant.. men jag har ett öppet sinne för det mesta =). Vad spännnade det låter helt enkelt!

2009-05-07 | 08:49:07
URL: http://neasv.blogg.se/
Karin Jönsson skrev:

Du måste berätta hur det gick sen :D

2009-05-07 | 12:12:04
URL: http://wedwose.bloggagratis.se
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Åh vad spännande!! Jag tror på sånt och har ju själv pratat med ett medium på en seans. Hon berättade en massa saker om min barndom och min familjesituation som stämde exakt och jag hade inte ens berättat vad jag hette!



Vad roligt att ni kommer att få ännu ett barn till sedan <3



Du måste berätta på bloggen vad hon sa till dig när du varit där! :) Kraam

2009-05-07 | 16:04:18
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

O SÅ himla spännande!!

Jag vill också, tycker sånt är megahäftigt!

bor hon där kring halmstad?



kram!

2009-05-07 | 20:33:37
URL: http://evelinas.blogg.se/
ina skrev:

Du måste berätta sen hur det gick för dig!

2009-05-08 | 16:31:55
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Sara skrev:

Halledar! Knappt hemkommen från Oz när jag springer på Erika som berättar att allas vår Amanda ska få en bebis!♥ Grattis:)

2009-05-09 | 20:39:26
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0