En underbar dag!

På fyra paket jäst bakade jag bullar igår. Bastian hjälpte till i början men så småningom tröttnade han. Sen gjorde jag finska pinnar som jag blev supernöjd med! Gott, men farligt att ha hemma. Men men, lite självdisciplin får man ha. ;)

Idag har jag tränat en timme på crosstrainern. Skönt som bara den, eftersom det var längesen jag tränade nu. Klockan halv två hämtade jag mina föräldrars bil som jag skulle låna till Torup, och körde och lämnade Bastian hos sin farmor. Sen åkte jag och Aron till Sofie. Det var verkligen kanontrevligt där, som vanligt när man träffar de brudarna! :D Och alla söta beeeeebisar. :)

Ronny och jag fick både en stavmixer, och en matberedare av min kära mormor och morfar, som har läst på min blogg att jag gör puré till Aron med en vitlökspress haha. De är guld värda de två. <3 
Matberedaren funkade jättebra och var kanon till bullbaket! Sparade mycket jobb!  
 
Nu tittar jag på Biggest Looser, Aron sover en stund. Han vaknar runt åtta igen och då ska han få ersättning. När jag lagt honom ska jag läsa Harry Potter för Bastian och sen är jag ensam med förlossningkliniken. ;) Kanske gör en runda till på orbitrecen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0