Avbokade träningspassen

Jag vaknade med halsont igen och avbokade motvilligt spinning och core passen. Jag är så sugen på att träna, men förkylningen vill ju inte ge sig!

Så nu sitter jag hemma och glor till halv elva istället, då vi ska iväg till Busfabriken och hålla koll på 14 barn. Vi delar upp betalningen på tre par, och det blir 648,66 kr/par. En kul grej för Bastian och Elly men det dröjer nog innan vi gör om det...

Man kanske skulle gå ut och gå en runda med barnvagnen? Nu har plogbilen varit här och tagit bort vallarna på trottoarerna.

Ha en underbar lördag!


Kommentarer
karolin skrev:

Usch, inte skoj att vara förkyld! Krya på dig!



Ja precis, det var schougs loge! Vi åkte nån buss vi hade hyrt (vi var ganska många) från skeppshult och av nån anledning fick jag för mig att vi var på väg till gislaved. Jag tror det var så att vi skulle till gislaved först men sen ångrade "vi" oss och åkte till schougs istället men jag uppfattade inte den ändringen förrän två dagar senare eller nåt haha!



kram

2010-01-30 | 09:44:28
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0