Fix & trix

Idag väckte Gurli mig när hon ringde 7.00. (Hade ändå ställt klockan men precis snoozat;) Elly var sjuk så hon skulle inte till skolan, men Tomas ville ändå vara snäll och köra Bastian dit. Han och Gurli tycker att det är det bästa så man slipper dra ut Aron i - 10 på morgonen. Dessutom hade jag ingen röst när jag pratade med henne, så hon tyckte jag skulle hålla mig inomhus. Jag mår fortfarande skitdåligt, så öppna förskolan kommer inte på fråga tyvärr.

Imorgon och på onsdag ska vi gå till skolan så då får jag nog ställa klockan tidigare. (alternativt sluta snooza.)
Nu har jag fyllt i dagisansökan. Det känns verkligen jättedumt att fylla i den redan nu, speciellt eftersom jag satte 3/1 2011 som placeringsdatum haha. Men man ska vara ute i god tid, det är superlånga köer på alla dagis i Hylte nu för tiden. Men min lille kille växer så fort...

Idag ska jag sitta och fixa lite till med bloggen. Jag är ganska nöjd, men tycker nog att färgen är lite stark.
I natt sov Aron bra. Det var lite gnäll innan han till sist somnade vid 22.30. Men sen vaknade han till vid två och somnade om snabbt igen. Klockan 4.30 när älsklingen skulle till jobbet ammade jag, men sen sov han vidare till klockan 8. Igår natt sov han från 23.00 - 06.50 oavbrutet! Det är ganska skönt, men vi har som mål att få honom att somna vid 21 istället. Fast den som gapar efter mycket . . .

Nu sitter Aron och skrattar åt ingenting. Absolut ingenting. Om jag skulle sätta honom mot väggen skulle han tycka det var lika kul. :) Skönt med en lättroad son, då behöver inte hans morfar anstränga sig så mycket. ;) Snart kommer mina kära föräldrar hem från Thailand, tänk vad stor de kommer tycka att Aron är.

 

Aron har provsuttit stolen, självklart med stötdämpning. (läs tröjor) Leia, den finurlige lille katten klättrade upp och la sig på fotstödet.



Sams fina mössa, som är sååååå tuff!



Mina fina tår, 2 veckor efter träningen.

   

Mamma du får inte ta kort när jag nyser! Eller okej då. ;)

   

Går den in?! Nehe, då tar vi tag i mungipan istället - smile!



Jag SKA ta den!

 

Mamma & Aron. Faster Elly i fredags.



Jag och min fina storebror! <3 

 

De fina gubb-brallorna som Sam fick av mamma och pappa.



Avslutar med ett leende!

Kommentarer
Mamma skrev:

Vad kul med alla bilderna du lagt in, nja kanske inte på tårna då! Kul att någon har ärvt skämtlynnet i familjen i alla fall!

2010-01-25 | 13:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0