Fixat!

Jaha, jag kom till Gislaveds gymnasium 16.00 och väntade i bilen till 16.20. Halv fem stod jag utanför dörrarna som givetvis var låsta. Som tur var kom en lärarinna och öppnade åt mig. Mötte upp skrivvakten och testade så att head-setet funkade och det gjorde det. Så jag fick en text och läste in den. Bra tänkte jag, hemma tidigare än jag trodde! Men när jag skulle lyssna så fanns inte inspelningen kvar! Så jag läste om texten, säkert 10 ggr men det funkade inte. Skulle ringa läraren och fråga hur jag skulle gå till väga, men så klart fick jag hjärnsläpp och glömde bort PIN.koden så telefonen spärrades och skrivvakten fick ringa istället. DÅ fick vi tillåtelse till att använda den vanliga spelaren som finns på tillbehör på datorn. Men allt fick inte plats så det blev två filer som jag sedan mailade. När det var färdigt gick inbrottslarmet på skolan.
Ja vad säger de - En olycka kommer sällan ensam!

Nu ska jag mysa med Aron! :)

21:23

Nu har jag ätit kinamat, nudlar med ägg, kyckling och räkor. Ronny åt kebabtallrik och Anders kebabsallad. Vi tittade nyss på Van Wilder 3 och ja... vad ska jag säga? Den är precis lika oseriös som de andra filmerna.

Imorgon ska vi till busfabriken, och inför det ska jag ladda med spinning och core kl. 9-10. Det ska bli skönt!

Kommentarer
karolin skrev:

Nej jag bor i Jönköping så det är inte jääättelångt till gislaved. Har en kompis i skeppshult så det var därför jag var i de trakterna överhuvudtaget. Men jag var helt övertygad om att vi skulle dit men vi var tydligen på nån skogs loge eller nåt nån helt annastans haha!



Klart man prioriterar sitt barn, jag tänker inte gå ut och festa innan jag känner att jag kan lämna bort Elin till typ hennes farmor eller nåt över en natt (vilket dröjer länge till). Men jag fick en himla lust att festa när jag tänkte på det :)



Kram

2010-01-29 | 23:14:16
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0