Förbättring.

Idag är jag lite bättre, Aron däremot är fortfarande snuvig. Det är ju inte lätt att få in näsdropparna!

Dagen ser förhoppningsvis ut så här:
¤ Läsa spanska, helst 150 sidor.
¤ Städa i ordning lite.
¤ Tvätta.
¤ Rensa kattlådor.

Kul va? I morgon ska vi få besök eftersom att Bastian fyller år på lördag. Så vi ska bjuda på lite fika, såvida inte Aron eller jag är dålig. Eftersom vi har mörka möbler (svartbrun från IKEA) så är det inte lönt att jag dammar idag, för dammet syns ändå lika tydligt imorgon. Så jag fixar det ungefär 20 min innan de kommer. ;)

Nu sitter Aron med hicka, som typ 9 andra timmar av dagen. :P Stackars barn, alla tycker vi väl att det är jobbigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0