Friday = Tenta

Jaha, vaknade vi vid kvart i åtta och myste till halv nio. Nu sitter Aron i babysittern och sover och Bastian är ute och gungar på gården. Jag har skrivit på en lapp till CSN, pratat med Bra Bostad om att vi inte fått någon elräkning sen vi flyttade in 1 sep. Det är de som har gjort fel, och man kan väl inte ha sån tur att man slipper betala va? ;) Nej... trodde inte det heller.

Men positivt är iallafall att tentan idag är gratis och det är ju toppen för då kan vi lägga den femhundringen på maten till dopet istället!

Annars är det en fin dag idag. :)

15.30 lämnar jag Hylte och 17.15 börjar tentan, jag håller tummar och tår för att inspelningsprogrammet inte ger upp på mig nu! Runt 20.00 borde jag vara hemma igen. skoj...

     

Den här lilla grodan tycker Aron om, han fick den av moster Linnea och David. Han tycker den är rolig för den kan röra på armar, ben och huvud.



Aron pussar och äter på sin groda

Kommentarer
Pappa skrev:

Hoppas att allt gått bra med tentan gumman, sen såg jag att du skrev att du grymtade? Hmmm, ja men det är okej vår egen lilla gris!

2010-01-29 | 14:14:16
nEa skrev:

sötnos!!

2010-01-29 | 16:29:53
URL: http://neasv.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0