Inglourious basterds

Busfabriken idag var ganska smärtfritt faktiskt. Alla barnen hade kul, och förutom att en flicka slog sig på knät var det inget som hände! Barnen verkade både nöjda, glada och framförallt trötta när kalaset var slut.
Bastian och Elly fick massa roliga saker!

Nu har jag, älsklingen och Anders suttit och tittat på Inglourious basterds. Jag såg bara halva filmen när vi var på bio, för jag var höggravid och Aron stötte emot mina revben när jag satt ner. Jag fick så ont till slut och somnade.
Men nu såg jag hela filmen och jag fullkomligt älskar den. Det är en typisk Quentin Tarantino film - helt underbar!
Tänk vad världen kommer sakna Tarantino när han så småningom, för hoppningsvis inte riktigt än, trillar av pinnen.

Snart blir det läggdags, trött är man. Imorgon ska vi inte göra så mycket. Jag ska försöka läsa färdigt spanskaboken så jag kan börja på recensionerna. Mår jag bra så ska jag träna på kvällen, men fotbollslaget. På måndag ska jag på lång helkroppsmassage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0