Jobbig natt

Det har varit en jobbig natt, jag sov oroligt för att Aron också har blivit förkyld, och täppt i näsan. Jag måste få tag på nässpray till honom idag. Ska höra med BVC om de har något. Amningsstunderna har blivit långa, för att Aron måste sluta emellanåt för att andas med munnen.

Jag gick upp 07.10 (snoozade bara EN gång) och var inställd på att gå med Bastian till skolan. Sen fick jag ett sms från Ronny som sa att han skulle köra honom, så han kommer hem, hämtar bastian, och sen åker han till jobbet igen. Det gör han på grund av att han tycker att Aron ska hållas inne så mycket som möjligt nu.

Nu dricker jag honungsvatten. Otroligt sött, men det känns lent för halsen. Mormorstips. Jag fick en burk honung av henne i julas så den kommer ju till användning nu. :)

Kommentarer
Marlene [mamma till ned] skrev:

Jobbiga nätter tar verkligen på krafterna.

Hoppas att ni har en underbar dag i alla fall! ;)

2010-01-26 | 13:19:02
URL: http://marlees.blogg.se/
Marlene [mamma till ned] skrev:

vi har också varit för lata. men en dag bestämde jag mig. tog fram kokboken och gick lite efter eget huvud.. vips så hade jag matscheman för flera veckor :) hoppas ni kommer igång med det snart ;)

2010-01-26 | 15:52:51
URL: http://marlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0