Snöandet har avtagit

... men det värsta är blåsten just nu. Hittills har jag hunnit diska, tvätta lite grann och läsa 50 sidor i boken. Nu håller jag på med maten, kycklingvingar och sallad. Jag har blivit medlem på tasteline.se så jag kan spara recept som verkar bra, på min sida. Och det är ju kanon, speciellt till när vi ska börja med matschema som Marlene tipsade om. Jag sparade några recept på olika tårtor, jag vill gärna göra nåt speciellt till dopet! Fast tiden är knapp. Men med hjälp av Tina och min kära syster ska det nog gå!

Imorgon ska min älskling och Bastian baka hans födelsedagstårta, och på kvällen äter vi eventuellt pannkakor. Jag tror det blir jättebra!

Kommentarer
Pappa skrev:

Hoppas att allt löser sig nu och att Aron får lättare att andas efter dropparna. Idag har vi solat:)

2010-01-27 | 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0