Tisdag

Jahaja. Dagen har gått ganska sakta, vi har inte gjort så mycket. Rektorn svarade angående högskolepoängen och han säger att jag max hade kunnat få 6 poäng på förra terminen. Han skulle kontakta CSN för att intyga detta och förhoppningsvis får jag mina pengar!

Efterkontrollen gick bra, det var trevligt att träffa Carin igen och sitta och prata. Livmodern är tillbaka i sin normala storlek och det känns skönt att veta. Alla värdena var bra, så tummen upp.

Nu har jag fixat sallad, och håller på med maten - pommes och kycklingvingar. Efter maten ska jag försöka hinna läsa lite till i spanskaboken.

Köpte näsdroppar till Aron innan, får hoppas att han mår bättre i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0