Au revoir!

Så var Sarah borta...:/ Men see you soon, friend, du kommer klara dig utmärkt där! Och kom ihåg, om du skulle vilja komma till stranden eller kyrkan kan du bara fråga mig, så hjälper jag dig med franskan. (A) Haha

Igår var det kick-off för bålstabiliseringen...Skittrist är det, men herregud, man märker verkligen hur svag man egentligen är! Det är helt sjukt!

Idag var det PA- kickoff också, för mig och Linn. Treornas första älgjakt ägde ju faktiskt rum idag och tävlingen gick ut på att samla ihop en massa grejer och få poäng. SPSK05's engagerande halva gjorde väldigt bra ifrån sig och jag är supernöjd med deras presterande. SJälv deltog jag inte i älgjakten på sånt vis, utan jag och Linn fick leka paparazzis istället och springa runt och fota en massa. Vi lyckades skapligt bra, om inte bättre...Synd bara att vi inte fick nån riktigt bra bild på doggystyle eller hångel. :/ men ändå, let's work it girl!
 
36 dagar kvar.


Det går iaf framåt, men när fan får jag min mobil?! :S

Tshüss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0