Long time no see.

Jahaja. Det var längesen jag skrev här. Jag orkar liksom inte riktigt.
Jobbade idag med Marcus. Nio timmar och inte en levande varelse! Gud så drygt det var.
 
Vilja är en stark sak. Och jag vet vad jag vill. Jag vill till Spanien. Nu! Nu! Nu!. men vet ni vad? jag ska dit också. Sjunde oktober förmodligen. Borta en vecka, reunion kind of. Folket från Ryssland var så jävla underbara och jag saknar allihop! Sjukt mycket. Ibland tänker man nästan - fan jag borde inte ha åkt. för då hade jag inte haft nåt att sakna nu.


Musik då. Det är bra. Jag längtar tills jag får min nya mobil. mp3-mobil. jag ska fylla den med 3 doors down, stained, nickelback och chad kroeger.

Ikväll är jag hemma ensam. Som vanligt. :/ jag är totalt less på det. Jag känner mig sjukt ensam. Om sebbe hade varit här. <3 Iaf. Såg nyss klart A clockwork orange. Lite smått dryg i början men sen var den cool. Värsa crazy filmsmak jag har. :S

Skola anyhow. Mitt schema suger. Det suger verkligen! Men samtidigt har jag roliga lektioner så det ska nog gå an. Det är ju ändå bara ett år kvar. Ett år av fester och sånt! Student 08! - hell yeah!

Jag vet inte vad jag ska skriva. Det blir typ bara skit.
Amanda, jag saknar dig!

Ven hacia mí, descubre el amor
Ven hacia mí, siente mi pasión
Tú, ven hacia mí como el escorpión
Que endulza con su herida

Hay besos de mí que nadie robó
Hay versos en mí que nadie escuchó
Tú, ven hacia mí con el corazón
Que en mí se clavaría

No mires atrás ningún día
Atrévete a dar corazón

I love you, mi vida (Hi-e-o)
Desgarra mi vida y pártela en dos
Que se hundan mis días si todo es mentira
Y pierdo tu amor, the power of love

Kommentarer
mufflonfåret skrev:

BLACK CHEEEEP amanda ..

2007-08-19 | 13:29:46
URL: http://erikatta.blogg.se
sarah skrev:

jä, akta dig så du inte blir biten... eller våldtagen i hagen!

2007-08-19 | 18:31:41
Anonym skrev:

uppdatera!

2007-08-23 | 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0