Skolan

Klockan är 14.39 och jag sitter och väntar på dagens sista lektion - tyska. Yehaa! 8-) Tur att den bara är en timma lång.

Idag har jag fått mycket gjort. Bokat tid för sjukgymnasten imorrn, klockan 8.30...Efter det körlektion 11:30, och sen match med samling 18:00. Inte mycket skola för mig inte.;)

Igår hände det äntligen! Jag och Sara bokade flyg 6-13 oktober med RyanAir. Kostade 650 kronor gjorde det! Billigt och bra. Idag fick jag däremot ett lite sorgligt besked av Diego, om Ryssarna och Ukrainarna, som förmodligen inte kan kommer nu längre...P.g.a. Nån jävla inbjudan de behövde för att få lämna landen. Irriterande, eller vad? men som tur var är sara fortfarande på och tja - still going! (strong)

Ikväll är det köra med mamma och sen hoppas jag kunna mixtra med min nya mobil, förutsatt att den har kommit då. Men I've got the feeling that it has. (:
264620-3

Reunion från Nizhniy - Here we come! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0