Ätrafors - Ginsten

Idag var jag hos Sebbe en stund och vi drog och plockade jordgubbar med hans mamma, benny och jonny. Vi fixade lätt ihop 14 liter, och tjänade därför skitmycket pengar:D
Efter det åkte jag hem och satt och krängde chips och bajs. Mamma, pappa och syrran har åkt iväg och dennis och daniel vetefan hur längesen det var sen jag såg dem sist.:(
SÅ nu är jag ensam hemma och har skittråkigt.

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Har varit i skogen och spelat match mot ätrafors-ginsten. Det var skitkul och spela och resultatet var ALLT annat än rättvist! :@ Så därför tänker jag inte nämna det här.
Domarn var jättebra han är bara jävligt duktig på att inte visa det. ;)

Vet ni vad som är smidigt? Att jag och Sebbe har samma storlek, så jag kan låna hans jeans, och de sitter bra också.:P

Imorrn ska jag upp tidigt och åka in till stan, jobba fem timmar sen träffa Sara, Dino och Steffi och dinos alla kompisar. Vi ska grilla och sen tror jag vi skulle ut till Tylösand en sväng. Däremot blire nyktert för min del eftersom jag ska jobba på lördag också! Men pengar, det är lätt värt det!
image7

Kommentarer
Linn skrev:

hoho slog inte mig, 19 liter jordgubbar plockades :D

2007-06-24 | 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0