Blogg?

Nu sitter jag här framför burken...en fredagkväll så tråkig så det finns inte. Sebbe den grisen har varit i stan och festat. Ringde honom nyss och han försökte få mig att låta honom sätta sig på bussen till Hylte.
Det fick han inte.
Något som jag tycker är väldigt irriterande, det är när någon är full och säger saker som de egentlgien borde hålla inom sig. Det kan vara en hemlighet, en tanke eller helt enkelt en känsla som man vill höra från någon som verkligen menar det. Och ord som kommer från ett fyllos mun, är inget jag litar på. Jag har erfarenhet på det området, för jag har själv satt mig i knipa på samma sätt.
Ett tips...öppna munnen för å dricka, inte för å prata.

[minnen, som inte försvinner. och skuldkänslor.]

Ikväll har jag inte gjort någonting. Jag är hemma på första gången på vad som känns som en evighet. Min systeryster är också hemma :) Min mamma, pappa, mormor och morfar är också här. Egentligen är det bara Dennis som saknas. Men ändå känns det inte som en familj. Jag tror jag behöver någon mer här. Sebbe kanske? Jag vet inte, vill inte ens tänka tanken att han kan betyda så mycket för mig. :S

Imorgon ska jag jobba. :/ sex timmar. Men life is good, when we get sallary...right?

Idag höll jag tal. Fixade ett VG i retorik och ett MVG i idrott. Härligt. Nu har jag bara två G:n. Matte B och Matte C. Livet är orättvist egentligen. Ta mina syskon, till exempel. De är tvillingar, Dennis och Linnea. Dennis har jättelätt för å lära sig och behöver knappt försöka för att få MVG i nåt. (iofs försöker han inte över huvud taget). Linnea, är svårläd och pluggar röven av sig bara för å få ett VG. Jag antar...att jag är någon slags blandning? Trots att jag inte är lik dem annars.

Ja, som ni ser skaffade jag blogg idag. Varför? Jo..så klart för grupptrycket. ;) Alla andra hade en, klart jag också måste ha då ju :D Dessutom är jag en jäkel på att blogga...Iaf på Lunarstorm..Nerd-varning jag vet. Jag är internetberoende. 

Ska gå och lägga mig nu och vänta på ett telefonsamtal. Eller kanske ett litet sms. Något iaf. Godnatt folket! och Grattis till vem det nu blir som läser min blogg först.:P

Förresten får jag inte glömma nämna att för en vecka sen, vid denna tiden var jag på mitt livs konsert. Linkin Park. <3 Världens underbaraste ögonblick och jag var säkert lyckligaste människan på jorden! <3

Kommentarer
Mimmi skrev:

Tack! Om jag var den som läste först ;)

2007-06-08 | 10:17:38
URL: http://mimmac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0