Fotboll

Igår var det Island - Sverige och idag är det Hylte - ? Jag vet faktiskt inte vilka vi möter, men skit samma. Spelet är inte mindre roligt för det. Igår blev det 5-0 till Sverige. =) Mellberg var uppe och scorade vilket jag tyckte var väldigt roligt, men det lätt roligaste målet var ändå allbäcks "straff" som gick in:D Sinnersförvirrade islänningar borde inte va på plan. (A) Iofs fanns där sinnesförvirrade svenskar också, men ändå.

Har precis kommit ifrån symaskinen..>_< År sen jag satt där och jag kom knappt ihåg hur man gör. senast ja sydde var sexan. ^^ Hultsfred närmar ju sig och då är det dags å fixa fram lite kläder. Har en hel hög på sängen med lite smågrejer. Sebbes rosa kallingar som jag ska spexa i, en kjol, en klänning och sådär fem-sex linnen och en bikini. ÅÅÅH! vad jag längtar.

Jag vill ut och köra...NU! Men men. Imorrn ska jag och Sara förhoppningsvis ha lite quality-time och spela golf. Det ska bli superkul och jag har en känsla av att både hon och jag, behöver det.

idag var det avslutning i skolan, och det var nog fan den sämsta avslutningen sen...tja...ever! skittråkigt var det verkligen! Jag och Sebbe stack hem till honom och spelade Worms på Xbox. Haha hur man kan roa sig med det, ja, det är ju frågan. Men testa! Det är värt det.

Idag är det sådär 28 grader och jag kommer stekas ihjäl på plan. AHH! det här är ett life-is-good-moment!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0