Hultsfred och jobb!

Amanda, Sebbe och Sebbe i Danmark.Jag och Sebbe.

Hulstfred med Amanda, Sebastian och Sebastian. <3
Sebastian Troff.Jag, sminkad...




Okej, nu var det länge sen jag skrev här. So, what's new?
Tja. Hultsfred förra veckan:D Underbart var det, förutom att musiken sög. Det jag gillade mest var Sahara Hotnights, Flogging molly och The Ark. Billy Talent var så dåliga live att man bara ville lägga sig ner på marken och gråta...:'/ Usch så besviken jag blev.
Men festandet då? Haha jo visst fan festade vi. Kolla DISTURBANCE på bilddagboken, så hittar ni en hel del bilder sen Hultsfred. Själv har jag inga.
Johanna träffade man där med, bland annat. Det var skoj.

Kan ju inte påstå att sebbe och jag sov bekvämt. Vi hade ett underlag, en uppfälld sovsäck över oss och inget mer. Ingen kudde eller så.:P men det blev smidig packning hursomhelst, och man är ju knappast där för att sova ändå, eller hur?

två bra saker fick jag ut av Hulstfred, saker jag inte haft en aning om sebbe innan, som har kommit fram nu., och de grejjerna gör mig sjukt glad:D Det är inte bara jag nu! Han är också svartsjuk. Då slipper jag känna skuldkänslor...men ändå, det finns alltid gränser och ingen av oss är jättesvartsjuk ändå. Vi är alldeles lagom, och helt underbara för varandra.
För övrigt - What happens in Hultsfred stays in Hultsfred!

Idag har jag jobbat på Skärshult. Lärt mig laga mat där, vilket innebär lönehöjning!!! :D YAY! Dessutom är det skitkul. Jobbade på McD i måndags och ska jobba där fredag, lördag också:P Har fått mitt schema för Skärshult nu och det kommer aldrig gå ihop med McD! men jag får helt enkelt byta hit och dit. Jobba ska jag göra, och pengar ska jag få! mitt mål är att spara ihop så att jag kan köpa en kamera, klara mig i Ryssland (som närmar sig) och så  att jag och Sebbe my love, kan åka iväg i höst. 
 
Ikväll skulle jag egentligen på muck-fest. Syrrans pojkvän är färdig med lumpen, så han skulle firas. Men jag åker inte, för mamma tycker att jag är borta för mycket..:/ Det suger. Men vafan ska man göra, vill inte gärna bråka med mamma heller. För hon är ändå världens bästa väldigt ofta. <3

Idag har jag lärt mig att älska vitlöksdressing som man doppar morotsstavar i. Gratta mig? ;)

Något annat nytt? Ja, min norska "vän" är back in town.:/ What to do, what to do. . . . .

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0