Jobb dag

Vaknade vid halv tio idag. Det var jättejobbigt att gå upp, bara för att jag ska jobba sex timmar idag. Men det går nog ganska bra ändå, jag har ju ändå Sebbe och söndag att se fram emot.

En vecka kvar i skolan...eller inte ens vecka....man kan inte ens kalla det skolvecka, för det är bara roligt nu på slutet. Imorgon har vi match, med division V laget, men jag ska antagligen inte vara med. :P Så jag är glad och nöjd för då kan jag se balen istället. Allt detta balande gör att det är det enda vi tjejer i tvåan tänker på. Jag kan inte hjälpa det...förr tyckte jag det var löjligt å tänka på det så mycket, när det är så lång tid kvar...men nu...är jag precis som de andra...(A) Fast det är skönt, för Sebbe måste anpassa sig efter mig. :D

Tar bussen till stan om 25 min. Jag undrar seriöst hu rmycket tid jag spenderar i veckan på att åka buss. Nu ska jag ju egentligen inte klaga iom att jag praktiskt taget bor hemma hos Sebbe i Fyllinge. Men när jag åkte till och från Hylte varje dag så måste det varit väldigt mycket slösad tid. Tar ungefär en och en halv timma att komma till och från skolan, när man har sovmorgon. Har man inte sovmorgon så tar det bara en timme för direktbussen går då.

När jag och Steffi var uppe i Sthlm köpte vi ett tredagars kort. Herregud vilken tur, annars hade det varit hur dyrt som helst. Tunnelbana, pendeltåg, tåg och buss you know. All the time.

Fick veta idag att jag har fått ett kusinbarn. ;) Som jag antagligen inte kommer träffa på lääänge, om ens alls. Det är Andreas och Erica som har fått barn. Oliver ska han heta. Erica är precis som mig...jobbar på McDonalds..^^ Fast i Mellbystrand då. Men det är ju Andreas som är min kusin. :P Tänk vad skönt om man hade haft bra kontakt med sina kusiner. Härligt härligt. Men det är ju inte konstigt att det blev som det blev. :/

Nu har jag fyllt på min mp3 med en massa goa sköna Linkin Park låtar som sitter etsade långt bak i huvudet på mig. Igår hittade jag kanske en tatuering som jag vill göra. Om ni har sett Henke Larssons tatuering på bröstkorgen? Tre kina-tecken. Jag tyckte iaf att det var snyggt. Rätt bra med, för det är inga problem att dölja. Men sen gav min mamma mig en nöt att knäcka...När man är gravid, och sen får ut ungen, kanske inte tatueringen är världens snyggaste...eller om man har hängbröst? Äh, ta varje dag som den kommer ffs. :)

Ikväll är det fotboll:D Dansk TV ska vi kolla på, jag och Troffs. (A) klockan åtta tror jag, när jag slutar jobba. Skönt då har man nåt kul å komma hem till iaf. :)

Undrar om det är mycket peeps på McD idag. Det är ju ändå ännu en dag i Halmstad 700-års firande. Hmm, hoppas bara jag slipper steka käk. Lobbyn är bäst... ja det är det. För två dagar sen friterade jag pommes, saltade dem och hällde upp. Det tar tid och det är extremt stressigt. Dessutom stänker det som fan från fritösen så man känner sig som en enda stor fettklump efter fyra timmar. Man luktar inte gott heller. Det har Sebbe konstaterat.

Men men utifall att jag ska vara i Lobbyn (hoppas!) så bör jag kanske sminka mig lite....för ovanlighetens skull.
Ttyl. (Talk to you later ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0