Morgon!

Solen skiner och jag blir så glaaaad! Det är nu det börjar igen:D Att man vaknar och känner - JAG VILL UT! ut och springa. Så idag gjorde jag det. Stack ut och sprang slingan... 3 km. Känns vldigt skönt och jag är hemskt nöjd över mig själv!
Matchen igår förlorade vi med 3-1. Men jag tycker vi spelade bra, och jag är nöjd över min insats. Och det viktigaste är ju att man har roligt!

ikväll är det fest...eller? jag har inte riktigt bestämt mig än..:/ What to do...>_<. Jag lutar åt fest iaf.

Har fått en grej för Jack's mannequin nu igen. så bra så bra så bra!

Längtar efter Hultsfred så in i bomben! Men jag är ändå orolig att jag kommer få jobb under nästa vecka..och då blir det inte lätt att byta bort tiderna..:( Men vafan! min chef ska också dit så han förstår nog. (A)

Funderar på om jag ska sätta mig ner med frukt och grovt bröd och se Fight club som alla tjatar så mycket om. (A) Sen ska jag packa inför Hultan och lämna en del grejer hemma hos sebbe. Så blir det inte lika mycket sen.

Mimmi tjatade om att jag skrev för mycket på bloggen. Stackarn orkar ju inte läsa allt.xD Så därför avslutar jag denna bloggen för idag. ;)

Over and out!

Kommentarer
Mimmi skrev:

Haha tack! Mycket mer läsvängligt nu ;D

2007-06-08 | 10:28:58
URL: http://mimmac.blogg.se
Sarah skrev:

äh, det är roligt med långa bloggar :D sett fight club?

2007-06-08 | 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0