Nisse

Igår var jag och Sebbe på sjukhuset och hälsade på Nisse. Klanten sprang Drakaloppet (1 mil tror jag) med penicillin i blodet, och hans hjärta klarade inte trycket. Så Nisse fick åka akut till Sjukhuset och igår var jag alltså där för att roa honom:D Det slutade med tre mot en. Jag, Anders och Sebbe satt och typ mobbade honom. Bland annat för att han hamnade på barn & ungdomsavdelningen, för att han inte är 18 förrän den 26 december..xD
 För att roa sig lite fick han en liten "bok" av oss. Praktika för analsex hette den och han tyckte det var jätteintressant. Sen ägnade han halva kvällen med att sitta och surfa på String-emil.de ^^ För er som aldrig varit inne på sidan har jag bara ett ord - DON'T!

Idag är jag alltså hemma i Hylte för jag skulle övningsköra med min mamma som bojkottade dt och bestämde sig för att laga mat istället. :@ Men jag ska illbaka till Fyllinge och Sebbe ikväll för att se Sverige - Island! Allbäck för fan!

Imorrn ska jag själv spela. var ett tag sen, för jag har slarvat lite och varit borta mycket. Men det ska bli riktigt kul! För att inte tala om att skolavslutningen är imorrn.

Ska snart köpa vax så Sebbe kan fixa armhålor och ben...mina då alltså. Det ska bli närmare 30 grader i Hultsfred! Bikini all week long! YEHAAA! Fy fan vad jag längtar! Igår handlade vi dricka också. 48 liter öl, 3 liter vin,1 liter Bacardi razz och 75 cl Apple Sourz. Och detta är för två pers. Har dessutom fått tillåtelse att ta med mig tältet dit, och jag har förvarnat päronen att det kanske inte kommer hem helt igen.

igår bytte jag bort min ring mot en stav. Blev jättenice! Och det gör inte alls ont trots inflammationen.

Over and out!

16:16

Klockan är kvart över fyra typ. Sitter och väntar på bussen till min kära. ;) Jag har precis varit ute och kört lite brum-brum med mamma. Först parkering sen riktig väg. :O Det gick faktiskt väldigt väldigt bra och jag är jättestolt över mig själv. (A) Jag kommer jättebra överens med mamma nu, och jag är så glad att hon hjälper mig att jag tillochmed överväger att berätta för henne om min navel. Men jag tror inte jag ska leka med elden... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0