I have many memories, but I don't remember them right now...

♣ Matchreferatet i tidningen efter matchen mot Cyrus i lördags var kul. För det först stod det att Hanna gjorde, grattis Hanna, synd bara att alla missade det målet. Sekretariatet hade några få problem den dagen. För det andra stod det att "Åh, vi spelade kanon och det gick så bra, mös Emilie". MÖS?! Hur myser man när man pratar? mmmmm, ååååh vi spelade mmm så braaaa mm... ?! En annan rolig sak under matchen var när Magda skulle in och spela och hade en klisterburks lock på rumpan. Mitt på de svarta shortsen satt en vit rund plasbit fast och hon fattade ingenting förräns domarn blåste av för farligt spel..xD HAHA farligt spel?! Visst fan...

Engelskan igår var ungefär lika flummig som  vanligt, och Mona var nog fan roligast i klassrummet. Vi skulle hålla våra Toastmaster's topics. Alltså man får ett ämne av Roger som man ska hålla tal om i två minuter. Bara så där. Och igår fick Mona: If I could be a special age again, I would be....
Och till att börja med sa Mona..I would be 23, vilket fick resten av gruppen att brista ut i skratt och Roger att fråga: You'd be 23 again? Sedan berättade hon om när hon var tio istället, för tio det har hon väl ändå varit va? Men...sen kom den andra roliga kommentaren.
: I have many many memories from when I was ten but I don't remember them...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..xD big laugh there, aight? ;)
En annan rolig sak var när vi fyllde i lucktexter och en handlade om bananer. Det stod 3,5bn och Roger frågade vad bn stod för, och hela vår grupp, Jag, Isabelle, Kaisa och Mona svarade bananas.. Men apparently stod det för billions...what the fuck... haha vi var bombsäkra..xD
Sammanfattningsvis kan jag nog bara säga att engelskalektionerna på måndag eftermiddagarna är waaaay to laaate.

Idag då. Hela dagen är alla lektioner inställda eftersom vi har nationella provet i svenska. Den skriftliga delen. Fem timmar var maxtiden. Första kvarten satt jag och funderade på vad jag skulle välja, sen skrev jag i en timme, om drömmars betydelse. och sen satt jag och åt en banan i en kvart och väntade på att den första skulle gå. Men ingen visade tecken på att vara färdiga och eftersom jag inte orkade sitta kvar längre så reste jag mig upp och gick, vilket fick alla blickar att dras mot mig.. "Är hon redan färdig?!" tänkte nog de flesta...inklusive Anders, vår NV lärare och prov"vakt". Men...så gick jag ut och mötte några till som också var färdiga och som hade suttit i andra klassrum. Även Tanja kom ut så småningom, som hade suttit i min grupp och skrivit. Hon sa att hon bara hade suttit och väntat på att den första skulle gå, så när jag hade gått så vare fritt fram för henne också..haha...vi människor är fan patetiska ibland..xD Vad är vi rädda för? Skit samma liksom, om det inte tar lång tid för att skriva, det betyder inte att vi får sämre betyg för det! men vi får väl se, vad man får för nåt.
Ämnet var iaf intressant.

Enligt flera asiatiska kulturer lämnar själen kroppen när man sover. Och den vandring själen då beger sig ut  på, grundas sedan våra drömmar på. Därför undrar jag om min själ går till skolan när jag sover, för jag har så sjukt många bollar i luften just nu. >_< Better not...

23 dagar. 

Sen vill jag bara ge creds till Mimmi som har hjälpt mig med min blogg, och till Erika som har supergo musik på sin blogg!

Simma lugnt. <3

image30

 

Kommentarer
linni skrev:

en banan i en kvart? :D haha

2007-11-13 | 12:15:29
erika skrev:

haha mona mona... ^^
yess var bara tvungen att fixa lite musik när jag kom in på din blogg och hörde Mando Diao :D det avgjorde verkligen haha !

2007-11-13 | 14:18:13
URL: http://erikatta.blogg.se
Mimmi skrev:

Hahahah mona in a nutschell ^^
Jag och matilda var först ut i våran grupp. Dom andra hade bara skrivit klart sina kladdpapper typ och skulle skriva om allting :S

Hehe thanks for the creds ;D

2007-11-14 | 14:01:35
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0