Me muero por abrazarte, y que me abraces tan fuerte

Idag vaknade jag 04.45 och stack till bussen som gick 05.20. Var på skolan klockan 7 med Linn och skulle köpa studentbiljetter som såldes halv åtta. Men, även om jag hade tagit bussen nu, så hde jag ändå fått tag på biljetter eftersom de inte såldes slut. Men hursomhelst..Min biljett ligger i tryggt förvar i plånboken.

idag har det iaf varit en jävla massa snack om tatueringar. Jag har bestämt mig för att göra min iaf, och jag är ganska säker på att den kommer bli snygg. Om inte annat så får jag stå ut med minst 15 minuters lidande. ;) nejdå, det kommer bli bra. Jag och Linn fick höra om en kräm som heter Emla som tydligen skulle bedöva och minska smärtan vi tatueringen, så vi googlade och fick se att många tatuerare inte tatuerar på svullen hud, sm det då blir av den här krämen. Jag och Erika gick därför till Andy's efter skolan och frågade honom. han sa visst, men emla gör ingen skillnad. Så...who knows...15 minutes pain for a whole life's decoration. No problem.

Ikväll är dt fotbollsträning som gäller...och inte vilken träning som helst - utan den SISTA på hela året..:/ Sorgligt värre. Men, det gäller bara att bita ihop och stå ut.

Hursomhelst, GBG imorrn, eller vad säger ni? ;)

22 dagar

Kommentarer
Mimmi skrev:

Klart det är helt normalt, för så är det ju faktiskt för väldigt många! Men erkänn att det är hemskt tråkigt att se par som är jättesöta tillsammans och verkar ha det bra, ändå gå skilda vägar? Jag har varit med om det många gånger och tycker det är lika sorgligt varje gång...

2007-11-14 | 16:21:59
URL: http://missmimmi.blogg.se
erika skrev:

AMAANDAAAA :) hej

2007-11-14 | 21:05:38
URL: http://erikatta.blogg.se
Amandaaaaaa skrev:

HEEEEEEJ ERIKAAAAA! gbg imorrn;)

2007-11-14 | 21:20:35
URL: http://amandasvensson.blogg.se
Sarah skrev:

22 dagar till vad? Paris? :)

2007-11-17 | 10:09:55
erika skrev:

haha ... nee det va inte meningen att jag ens skulle köpa en klänning, det bara blev så när jag hittade den ^^ ses imorrn!!! :D pussss

2007-11-18 | 21:36:15
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0