Me muero por suplicarte, que no te vayas mi vida.

Ni som har nya supermoderna datorer kan se musiklistan till höger. Lyssna på Sin Miedo A Nada. Den är grymt mysig, och ni som kan spanska förstår vad de sjunger också. Tar mig igenom jobbiga stunder.

I'm in deep shit.

Paris paris paris! Mindre än fyra veckor kvar nu.

Snart är det handbollsmatch. ska bli kul, beroende på hur mycket jag får spela. Men vem kan klandra emelie? ^^ hahaha.. Inte jag iaf. Vinna, ska vi hursomhelst göra.
Jag tror jag har blivit kattsjuk! Åkte hem till danne min "bror" igår och han har skaffat två katter! syskon, ASIGT SÖTA! och busiga som få. Skrik & Panik ville han döpa dom till. Sen var jag hos Tamas med och där fanns ju klart Lola som också är en riktigt gullig kisse. Jag vill också ha! Synd att inte mamma gillar katter..xD



Me muero por suplicarte, que no te vayas mi vida,
me muero por escucharte, decir las cosas que nunca digas,
mas me callo y te marchas, mantengo la esperanza
de ser capaz algún día, de no esconder la heridas que me duelen al pensar
que te voy queriendo cada día un poco más...
¿cuánto tiempo vamos a esperar?


Me muero por abrazarte, y que me abraces tan fuerte,
me muero por divertirte, y que me beses cuando despierte,
acomodado en tu pecho, hasta que el sol aparezca,
me voy perdiendo en tu aroma, me voy perdiendo en tus labios que se acercan
susurrando palabras que llegan a este pobre corazón...
voy sintiendo el fuego en mi interior.


Me muero por conocerte, saber qué es lo que piensas, abrir todas tus
puertas,
y vencer esas tormentas que nos quieran abatir.
Centrar en tus ojos mi mirada, cantar contigo al alba,
besarnos hasta desgastarnos nuestros labios.
Y ver en tu rostro cada día, crecer esa semilla, crear, soñar,
dejar todo surgir, aparcando el miedo a sufrir.


Kommentarer
Inés skrev:

Hej :D
hur mår du i dag?
jag är bra. ja wohl!chen är för snål? ja,ja...
och Diego är rövhål, han älskar att reta mig...
[grr]

förvånad???min svenska är väldigt bra ;)
jag är lärning den...svenska är väldigt lätt!!

puss puss

Paris la'ville de l'Amour!!je aime Paris beaucoup!

2007-11-10 | 13:53:04
erika skrev:

in deep shit yeeäh men tänk att det är ju i alla fall ganska angenäm skit ändå :D haha pusspsussspususu lycka till me matchen fän ;P

2007-11-10 | 14:24:53
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0