Nytt ansikte utåt...

Någon som märker nån skillnad på min blogg?
Okej, jag kan väl hjälpa er... Jag har gjort om nästan allting i den, och är nästan nöjd. Ska hem och fixa in musiken också, och kanske byta header:bild. We'll see.. Har ingen träning idag så är nästan ledig ju.

Idag har jag varit oerhört lat annars. Gjorde ett tyskaprov i morse men det är nog det enda vettiga. Efter det hade jag etik och livsfrågor med Lisbritt som fakitskt verkar ha blivit snäll igen: She turned from the darkside. Härligt.  Sen vare natur, lyssna, religion, titta på tv, och nu... fixa lite extra med bloggen. För det är roligare än plugga.

Men, ska nog sätta mig med Filosoferna en stund sen ändå. För gud vad skönt å bli av med det!

idag, skrattade jag mer än jag gjort på länge..tack vare LINN! haha...^^ Vi gick omkring i skolan, köpte klubba av den heta mat-tanten och sen mötte vi Lovisa. L, det står för Linn och A, det är självklart jag.

L: Nu vet jag! Vi kan göra det på toaletten!!!
Lovisa: Vänta lite nu, vad ska ni göra på toaletten?!
A: Ja, okej då. Men folk kommer ju se oss!
L: Men vi tar dom i vår korridor.
så gick vi till vår korridor
A: Linn, jag har en känsla av att det här kommer göra ont!
L: Nejdå, du behöver ju inte ta i så du spricker!

Tolka det som du vill..Anyway. Kollade i kalendern och jisses...Fan..mycket skolarbete, men sen..siesta;) i Paris!
Fasen, jag måste testa en sak. Mimmi tipsade mig, och sa att man kunde ändra färgen på inläggen..hmm un momento por favor. Attans..I'm back.det funkade inte.xD


Kommentarer
Linn skrev:

Snyggaste bloggen i stan! :D
tack för toalettbesöket ;D

2007-11-08 | 15:40:25
Amanda skrev:

Tack, och klart.Allt för dig;) haha

2007-11-08 | 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0